.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.sty.2025 18:04:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [90 B3 2.3 NG]wina LPG??
PostNapisane: 26.sie.2003 21:02:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 13:34:51
Posty: 272
Lokalizacja: Kraśnik
nie wiem co sie dzieje czasem jak gaszę autko na gazowni samochód po wyłaczeniu zapłonu wzbudza sie jeszcze..popracuje sekundę i gaśnie..czy to wina gazu czy coś innego ma na to wpływ?
pozdrawiam

_________________
gurbens 90 quattro 2.3 IGS RULEZ!
ŻEGNAJCIE BRAKI MOCY!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2003 07:11:26 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
Jest to możliwe, ale tylko gdy masz dołożoną taką zabawkę, która podtrzymuje zapłon, odcina zbiornik gazu i wypala gaz z przewodów i kolektora ssącego. 8)
W każdym innym przypadku po wyłączeniu zapłonu iskry nie ma i już :D29

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2003 07:39:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 13:34:51
Posty: 272
Lokalizacja: Kraśnik
wątpię zebym miał taką zabawkę bo instalacja jest najprostsza jaka moze być mixer parowniki trochę przewodów
..ale zaobserwowałem jeszcze ze własnie jak tak dopali sobie tą mieszankę jak mówisz to cieżko mu jest potem zapalić na gaziku trzeba chwilke pokręcić..a jak zgaśnie ładnie to pali z dotyku...

_________________
gurbens 90 quattro 2.3 IGS RULEZ!
ŻEGNAJCIE BRAKI MOCY!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2003 08:05:06 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
Hmm.... :D20 to jakim cudem masz aktywną cewkę zapłonową i iskry na świecach :?:
Kupiłeś samochód z tą instalką, czy zakładałeś? Bo w tych (prostych) instalacjach właśnie montowano takie podtrzymywacze zapłonu - nie było wtedy ryzyka strzału przy rozruchu :roll:

Albo masz jakieś przebicie w instalacji zapłonu - można sprawdzić przez podanie napięcia na cewkę otwierającą gaz (tak żeby po wyłączeniu stacyjki było na niej napięcie) i po wyłączeniu zapłonu jak silnik nie zgaśnie po chwili to w odcięciu zapłoniu problem. :roll: :D20

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2003 08:24:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 20:59:02
Posty: 327
Lokalizacja: Pomorze
Do takich zapłonów nie jest potrzebna iskra. Mieszanka zapala sie od nagrzanych el. komory silnika - zawory, uszczelka pod głowicą, itp. Jest to tzw. samozapłon, tak samo było w maluchach bez elektromagnetycznego zaworu odcinajacego dopływ paliwa do gaźnika. Moze to być spowodowane złą regulacją mieszanki - za dużo gazu. Jak się mylę to poprawcie. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2003 08:37:03 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Nie mylisz się Forest masz rację. Podobnie dzieje się niekiedy w silnikach zasilanych benzyną. Regulacja mieszanki w tym przypadku może pomóc.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2003 08:41:59 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
Przyznam, że się z czymś takim nie spotkałem, ale nie zamuję się samochodami zawodowo. Następna szufladka w głowie zapełniona :D34

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2003 08:51:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 13:34:51
Posty: 272
Lokalizacja: Kraśnik
...a moze to wszystko wina tego cholernego gazu...przejechałem ostatnio ponad 2 tys km nad morze i do domu i nic sie nie działo a jak wróciłem do tej swojej zajeee..chawszczej dziury gdzie jest monopol na gaz odrazu jakieś problemy...
chyba bedę jeżdził tankowac do lublina :lol:
podobno w tezecie maja spoko gazik "+" moze ktoś z lublina tankuje??

_________________
gurbens 90 quattro 2.3 IGS RULEZ!
ŻEGNAJCIE BRAKI MOCY!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2003 10:56:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:02:39
Posty: 80
Kumpel mial to samo pojechal na regulacje gazu i bylo potem wszystko OK.

_________________
<b>http://www.lts.glt.pl</b>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2003 11:18:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
U mnie bardzo żadko zdarza się że po wyłączeniu motoru potrafi on samoistnie zakręciś jeszcze ze dwa razy. Nie mam gazu i autko jest wyregulowane porządnie. Może to zapłon.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2003 11:29:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 13:34:51
Posty: 272
Lokalizacja: Kraśnik
..a propo zapłonu ja mam ustawione na 18" a książkowo podają 15 ..kolegał sprawdzałw coupe 90 rok 94 też ma na 18
czy to ma duże znaczenie i jaki ma wpływ??

_________________
gurbens 90 quattro 2.3 IGS RULEZ!
ŻEGNAJCIE BRAKI MOCY!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2003 12:00:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 21:49:29
Posty: 195
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Auto: Audi V8
U mnie też to się ostatnio pojawiło. Jeszcze po wyłączeniu zapłonu potrafi ( czasami ) zaktęcić troszkę, ale jeszcze się nie interesowałem czym to może być spowodowane.

_________________
Wszystko dobre, ale nie ma jak V8 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2003 22:40:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.sie.2003 05:54:47
Posty: 46
Lokalizacja: wa-wa
czasami potrafi tak zrobić jak jest za daleko elektrozawór gazowy od reduktora.
mam w instrukcji od inst. gazowej wzmiankę na ten temat i piszą coś o dodatkowym zaworze gazu bliżej reduktora ale to teoria - nie przerabiałem tego - jestam z LPG bardzo zadowolony :lol:

_________________
B-3 1.8S + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: pytanie o parownik i komp do gazu
PostNapisane: 14.paź.2003 20:24:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.paź.2003 19:53:53
Posty: 28
Lokalizacja: Wyszków
DeS napisał(a):
U mnie bardzo żadko zdarza się że po wyłączeniu motoru potrafi on samoistnie zakręciś jeszcze ze dwa razy. Nie mam gazu i autko jest wyregulowane porządnie. Może to zapłon.



witam jestem b.świerzy więc wybacz , potzrzeba mi informacji na temat jaki parownik zainstalować w silniku 2.8 V6 bo mam lovato super i jest słabo ! i jaki komputer ,co było by najlepsze
jeszcze nie wiem jak poruszać się po stronach klubu więc sory jak byś mógł pomuc bądż dać jakieś namiary będę wdzięczny
pozdr TRAWNIK

_________________
AUDI 100 C4 2.8 V6 QUATTRO AVANT
--- CIĄGLE MAŁO MOCY !!! ---


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2003 21:05:57 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Trawnik , wciskasz nowy temat , i piszesz swoj temat .. a do twojego autka to tylko wtrysk ... ze zwyklym gazem bedziesz mial zawsze jakies problemy

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2003 23:20:23 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
a zeby odpowiedziec koledze gurbens,
tez sie zgadzam z przedmowcami. to jest mozliwe od goracej komory silnika (przynajmniej tak mowia mi tez moi gazownicy)
ja mam 1.8T z 2000 i tez mnie straszyli... :wink: ,
w kazdym razie jest to kwestia regulacji zawora gazu. mialem taki numer, ze jak przelaczalem z gazu na benzyne to gaz natychmiast. jak chodzil na gazie to trudno bylo zapalic.
i chodzilo o to, ze jeden z zaworow od gazu byl zepsuty i przez to w komorze zostawal gaz.
mozesz miec podobnie.
a ze pali jeszcze troche, to polaczenie nagarow w silniku z tym pozostalym gazem moze....

pozdrio

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2003 13:58:38 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Slyszalem, ze takie samozaplony moga byc spowodowane duza iloscia nagarow w silniku. Taki nagar rozgrzewa sie podczas pracy i dlugo jest goracy powodujac samozaplon.

W.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2003 14:36:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2003 21:10:40
Posty: 174
Lokalizacja: Wa-wa
Ja tak miałem w.... polonezie rocznik 81.

_________________
Audi 100 Quattro 2.6 V6 + SGI
Szukam softu, który dogada się z moim kompem.
Głosuj na Audi Klub Polska
http://www.inetcom.pl/glosujna.php?id=2960


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: