.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 23:51:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [1.9 TDI PD BKE] Sam gaśnie, trudny rozruch bład 16706.
PostNapisane: 28.lis.2012 09:00:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
Witam,
znajomy ma problem z dyliżansem i ciąga sie po mechanikach i nikt nie moze ogarnąc tematu.
Objawy to sam gaśnie na biegu jałowym, ciężko zapala. Przy wyższych obrotach wchodzi w tryb awaryjny.
Vag wypluwa tylko jeden bład
16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal
---P0322

Do tej pory jak udało sie ustalić co było zrobione.
Czujnik wałka rozrzadu nowy ori.
Czujnik wału korbowego nowy ori.
Wiązka sprawdzane z 10 razy cała bez przetarć.
Napiecia dochodza do czujników takie same.
Podmieniany komp.
Uczelniacz wału nowy ori. Z tym że jak wyjelismy skrzynie był żle włożony, ale to juz chyba z powodu chęci przetestowania go w innych położeniach wczesniej. Foto pogladowe, silnik stoi na blokadach.

Obrazek

Został wyjety i wsadzony tak jak powinien.
Efekt taki że pali od strzała cały czas, ale sam gaśnie. Natomiast po przekroczeniu 3 k rpm tryb awaryjny.

Możliwe że przez wyjmowanie kilkukrotne impulsatora uczelniacza mogł on sie wypaczyć/uszkodzić ??
Trzeba by go wymienic jeszcze raz ?

Dziś może uda sie podjechac z oscyloskopem żeby zobaczyc jak to wyglada.

Za wszytkie sugestie z góry tnx :): .

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [1.9 TDI PD BKE] Sam gaśnie, trudny rozruch bład 16706.
PostNapisane: 28.lis.2012 16:31:20 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Na 100 procent problem tkwi w czujniku G28/okablowaniu..... ewentualnie w kole impulsowym wału korbowego.
Ten silnik w przypadku braku sygnału z G28 pracuje na podsatwie sygnału z G40... ale i tak jest właczanym tryb awaryjny ktory polaga na tym ze predkosc obrotowa jest ograniczna do 3200, obnizana jest dawka paliwa. rozruch moze trwac nieco dluzej.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [1.9 TDI PD BKE] Sam gaśnie, trudny rozruch bład 16706.
PostNapisane: 28.lis.2012 20:19:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
Czujnik kupiony nowy. Mało prawdopodobne że uszkodzony, choć możliwe jest wszystko.
Kable do czujnika puszczone nowe od ecu żeby wyeliminować przetarcie i masowanie w wiąsce.
Szukamy narazie oscyloskopu żeby zobaczyć i posprawdzac napiecia.
Najbardziej poderzany jest simmering bo to zamiennik i moze jest słabej jakosci.
Jak cos bedziemy montować nowy ori simmering jedyne 450 pln.

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: