.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 05:46:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ A6 C4 2,8 174KM] Błędy 17800 i 17748
PostNapisane: 04.gru.2012 20:57:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lip.2011 22:34:53
Posty: 116
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: Audi S6 Plus
Witam, moje a6 odmówiło posłuszeństwa i zgasło w czasie jazdy nie chciało już odpalić. Po podłączeniu pod VAGa wyszły błędy 17800 i 17748. Mechanik twierdzi że to może być przestawiony rozrząd ale może coś innego należałoby najpierw sprawdzić. Dodam że przed awarią miałem chwilowe problemy podczas jazdy. Samochodem zaczęło mocno szarpać i strzelało coś z rury wydechowej. Takie problemy miałem od jakiegoś tygodnia ale po chwili zawsze odpuszczało. Pojechałem do jednego mechanika i powiedział że niby to zrobił a tu po dwóch dniach padł całkiem. Z góry dzięki za pomoc.

_________________
Tylko audi, tylko quattro, tylko v8 a najlepiej w moim S6 plus;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ A6 C4 2,8 174KM] Błędy 17800 i 17748
PostNapisane: 04.gru.2012 21:25:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Mechanik ma rację, to są błędy z czujników położenia wałków rozrządu - trzeba sprawdzić ustawienie rozrządu.

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ A6 C4 2,8 174KM] Błędy 17800 i 17748
PostNapisane: 04.gru.2012 21:30:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lip.2011 22:34:53
Posty: 116
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: Audi S6 Plus
A jeśli jest przestawiony to można go nastawić ponownie czy trzeba wszystko wymieniać? A jeśli wymieniać to czy razem z kołami zębatymi i czymś jeszcze? Rozumiem że wtedy już się robią koszty.

_________________
Tylko audi, tylko quattro, tylko v8 a najlepiej w moim S6 plus;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ A6 C4 2,8 174KM] Błędy 17800 i 17748
PostNapisane: 04.gru.2012 21:32:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Jak mechanik rozbierze, to będzie widział co się stało, raczej trzeba wymienić rolki, pasek i sprawdzić czy się silnik kręci, może nie powyginało zaworów :)

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ A6 C4 2,8 174KM] Błędy 17800 i 17748
PostNapisane: 04.gru.2012 21:40:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lip.2011 22:34:53
Posty: 116
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: Audi S6 Plus
Dzięki. Powiem żeby mechanik rozebrał rozrząd i wtedy się okaże. Powiedz jeszcze czy opłaca się wymieniać np. koło zębate rozrządu na używane czy to kiepski pomysł? I jeszcze jedno. Czy przestawiony rozrząd a zerwany pasek rozrządu to takie same szkody?

_________________
Tylko audi, tylko quattro, tylko v8 a najlepiej w moim S6 plus;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ A6 C4 2,8 174KM] Błędy 17800 i 17748
PostNapisane: 05.gru.2012 08:27:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Zerwany to na 100% pogięte zawary/dziury w tłokach :(, jak przeskoczył, to zależy o ile zębów, silnik się kręcił?
Koła jesli już to kup nowe, i nowe śruby i blokady kół, to nie są duże pieniądze, a koło się jednak zużywa, ja widziałem swoje z auta i nowe, obok siebie - jest różnica widoczna gołym okiem, moduł zęba robi się bardziej zaokrąglony :(

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ A6 C4 2,8 174KM] Błędy 17800 i 17748
PostNapisane: 05.gru.2012 08:52:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lip.2011 22:34:53
Posty: 116
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: Audi S6 Plus
Na dzień dzisiejszy padło na czujnik prędkości obrotowej wału korbowego, bo rozrząd jest dobry <radocha> . Choć tyle dobrze. Czujnik będzie na jutro więc jak tylko go dostanę to dam znać czy pomogło.

_________________
Tylko audi, tylko quattro, tylko v8 a najlepiej w moim S6 plus;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ A6 C4 2,8 174KM] Błędy 17800 i 17748
PostNapisane: 06.gru.2012 12:56:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lip.2011 22:34:53
Posty: 116
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: Audi S6 Plus
Ostateczna przyczyna to czujnik Halla, który był zepsuty i powodował zwarcie. Temat myślę do zamknięcia ale wyjaśnienie się może komuś przydać.

_________________
Tylko audi, tylko quattro, tylko v8 a najlepiej w moim S6 plus;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ A6 C4 2,8 174KM] Błędy 17800 i 17748
PostNapisane: 06.gru.2012 13:49:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Zagor napisał(a):
Zerwany to na 100% pogięte zawary/dziury w tłokach
(


jak nie zobaczę to nie uwierze a juz widziałem nie jeden silnik po strzale czy przeskoczeniu paska w tym dwa swoje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ A6 C4 2,8 174KM] Błędy 17800 i 17748
PostNapisane: 06.gru.2012 13:53:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
jak zerwał pasek przy 300 km.h i zawory wpadły do środka to i dziury będą. Nie tylko w tłokach ;)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ A6 C4 2,8 174KM] Błędy 17800 i 17748
PostNapisane: 06.gru.2012 13:58:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
chyba, że grał w NFS Most Wanted


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ A6 C4 2,8 174KM] Błędy 17800 i 17748
PostNapisane: 06.gru.2012 15:20:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Leo napisał(a):
jak zerwał pasek przy 300 km.h i zawory wpadły do środka to i dziury będą. Nie tylko w tłokach ;)


Tu nie o prędkość auta chodzi, a o rpm, jak skoczy, albo się zerwie w czasie rozruchu, to pewnie na strochu się skończy, jak trzaśnie przy 6k rpm, to można od dołu prze miskę zawory wyjmować ;)

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: