Na początku z racji tego, iż jest to mój pierwszy post. Chciałbym powitać gorąco wszystkich forum`owiczów.
Po odczytaniu błędów z VAG`a autko zarejestrowało następujące błędy:
00542 30-10 - Czujnik położenia (wzniosu) iglicy -G80, przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
00550 17-10 - Regulacja początku wtrysku, różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY
Po poczytaniu i zapoznaniu się z problemami innych z tego forum przeprowadziłem logowanie bloku 004:
Log (1 - 004)Auto miało przeprowadzoną wymianę paska rozrządu 2 miesiące temu, od nie dawna zachowuje się dziwnie, ciężko odpala, niedogrzewa się:
Log (2 - 000,001,003)Pytanie teraz do znawców tematu, a mianowicie: Czy moje przypuszczenia są trafne co do uszkodzenia termostatu i czujnika G80, chciałbym to potwierdzić.
Zgodnie z opisem testowania czujników G2 i G62 stwierdziłem "przypuszczalne" uszkodzenie termostatu.
Czy przy uszkodzeniu termostatu może wystąpić taka sytuacja, że czujnik G80 nie pracuje właściwie oraz czy np. przy złym odpowietrzeniu układu paliwowego może on ulec uszkodzeniu ?
No i czy gdy jest zapowietrzony układ chłodzenia, termostat nie dopuszcza do pełnego rozgrzania silnika ?
Jak by ktoś potrafił przeanalizować logi, ewentualnie podpowiedzieć co mam zrobić dalej, jakie logi jeszcze wykonać to będę bardzo wdzięczny.
Z góry dziękuję za zainteresowanie się tematem i pozdrawiam.