sprawdzić poziom oleju. sprawdza się tylko i wyłącznie przy uruchomionym silniku i dźwigni wyboru zakresu pracy skrzyni biegów w położeniu "N". na poziomej nawierzchni. problem wygląda na stary/nie odpowiedni olej lub niedostateczny poziom w skrzyni biegów przez co przy niższych obrotach w magistrali sterującej nie można użskać wyższego ciśnienia które powoduje przełączenie na wyższy bieg. może też byćźle wyregulowane cięgło obciążenia sinlika. to jest linka do przepustnicy do skrzyni biegów, ona "informuje" blok sterujący o stopniu obciążenia sinlika co decyduje o momencie przełączenia biegu, zobacz też czy ta linka chodzi lekko bez żadnych przycięć i czy przy puszczaniu gazu czy się nie luzuje do tego stopnia że wychodzi z mocowania na przepustnicy, taki objaw też możę być wynikiem zacierającej się linki obciążenia silnika.
_________________ Audi Coupe B3 2.5TDI R5 AAT. 161KM 374Nm i będzie więcej  Race 520, K24-7000, FMIC, FHN, hebelki 288x26mm Sprzedam K24-7000 przystosowane do 2.5TDI
|