Dzięki za odopwiedź.
Czytałem już różne tematy na forach i nie do końca jestem przekonany że to o to chodzi bo są inne błędy.
Nie ma u mnie mowy o nieosiąganiu max czy min przy pracy tylko ze nieokreślony sygnał.
Sprawdzałem cięgna klapek na lewej i prawej stronie nie ma luzów za to cięgno od turbo wydaje mi się latać jak żyd po pustym sklepie.
Ide spróbować zrobić ten test klapek ale ostatnio coś nie bardzo chciało to wszystko ze mną współpracować

.
Nie jestem do końca pewny czy wszystko dobrzerobie ale:
W basic settings
po uruchomieniu Load shift flap bank 1, test napisało mi
Aborted-Safety reasons
po odpięciu i przeczyszczeniu wtyczki na jednym ze sterowników klap pojawił się błąd P2017 zwarty do plusa

ten się jednak usuną a ten p2015 niepotwierdzony wisi cały czas

Poddaje się prawie wszystko można znaleźć dla sterowników CAN ale z tym nowym UDS jest wszystko do góry nogami

>
POzdrawiam