Witam. Problem mnie przerósł, moze ktos cos podpowie. Pacjent to S8 D2 FL z konca produkcji 2002r. Seryjne AQH umarlo, zapadla decyzja o przekladce silnika na AQF - bardziej dostepny, tanszy i wytrzymalszy - czyt pancerniak. Silnik wjechal na kompletnym osprzecie od AQH - kolektor ssacy, wtryski, przeplywka itp. Zostal zaslepiony EGR, usniete katalizatory, tylne sondy odsadzone na tulejkach. Samochod odpalil od strzala, chodzi idealnie, upalalem go jak glupi pol dnia, na benzynie i na gazie, malina. Gasilem, odpalalem itp. Klient odebral samochod, pojezdzil dzien - wywalilo checka. Skasowal, pojezdzil 3 dni - znowu wywalilo checka. Dzisiaj przyjechal, jezdzilismy autem caly bozy dzien, w roznym tempie itp i bylo ok, bez czeka, komputer czysty. Odjechal klient odemnie moze 1km - znowu check. Po zczytaniu bledów (zapisalem tylko numery). wyswietlio: (n- nietrwaly, s-staly) 17766 n 18010 n 16497 n 16486 n 16825 s 17831 n 17819 n 17538 s (tutaj bylo ze mieszanka uboga) 17536 s (tu rowniez) 16814 n
I blad skrzyni 18243 n
Teraz pytanie - jak do tego podejsc? Auto ma LPG, elektronika stag, strojona przez gazownika na palacym sie checku, z przeplywka padnieta, jeszcze z pelnoprawnym AQH. Wymienilem przeplywke i dupa.
Samochod pali ok 25-27 litrow gazu. Check wywala na gazie, na benzynie - nie wiem, bo wlasciciel nie korzysta. Jakies pomysły? Sugestje?
_________________ Audi 100 C3 Avant Quattro 2.3 '90 powered by LPG => sprzedane
Audi 100 C3 2.5TDI '90 => dawca
Audi S4 C4 Avant 2.5TDI '92
Audi 90 B3 4.2 V8 ABZ on VEMS
|