Witam, szukałem ale nie znalazłem podobnego problemu , proszę o pomoc i poradę .
Silnik odpala na dotkniecie działa znakomicie do momentu przekroczenia 50000 obr. od 3 biegu , silnik zaczyna mulić i chwile ciągnie zaraz przerywa tak jakby go coś blokowało na krótkie momenty, nie próbowałem cisnąc dalej (1- 2 bieg leci do odcinki .)Wydaje mi się że objawem tego może być mój problem polegający na tym że włączyła się kontrolka na desce zółta check (błąd katalizatora i coś z sondami )po skasowaniu błędu i przejechaniu 50-100 km włącza się ponownie kontrolka.Jazda testowa po skasowaniu błędu ,1 sonda pokazuje napięcie 1.5V i oscyluje przy zwiększaniu obrotów ale od którego momentu nie wiem bo kierowałem a mechanik diagnozował( jak powinna oscylować nie mogłem się nigdzie doczytać ) , 2 oscylowała od 0.2(0.5)-0.8V .(zobaczyłem kątem oka). Co jest nie tak czy będzie zawalony już katalizator czy padła sonda i dlatego wywala błąd ?
_________________ Jeśli mam coś zmieniać, to tak by było lepiej Dość melanży do zrzygania, wolę inwestować w siebie Nie patrząc na nikogo i bez wyrzutów sumienia Odcinam się od syfu i zmieniam punkt widzenia Ostatnia kropla, kielon do góry dnem Na beztroskę i głupoty, każdy kxxxa miał swój wiek... AUDI A4 B6
QUATTRO 1.8 T
|