Witajcie.
Postanowiłem poszukać w końcu przyczyn problemów z wtórnym obiegiem powietrza i związanych z nimi błędów w silniku (insufficient flow na obu bankach). Pompa dmucha, sprawdziłem przewody, aż doszedłem w końcu do sytuacji widocznej na zdjęciu. Wężyk idący od solenoidu rozgałęzia się w kształcie litery T i w dół powinien dochodzić do zaworu zwrotnego i dalej do kolektora dolotowego, a u mnie jest zaślepiony...
http://imageshack.us/photo/my-images/11/ltue.jpg/http://imageshack.us/photo/my-images/580/z96p.jpg/Czy może to być przyczyną zapalania check-a (nie zawsze ale często, zwykle jak jest ciepło, zimą o dziwo prawie się nie zapala)? Czy ktoś ma jakiś schemat jak to dalej ma wyglądać i w którym miejscu wchodzi do kolektora? Chciałbym przywrócić stan powiedzmy fabryczny bo jakoś łudzę się, że może to rozwiązać problem z tym checkiem.
Druga rzecz - widoczna/słyszalna na filmiku, a ciężka do opisania. Chodzi o start obrotów, jak dodam gazu to obroty wkręcają się jakby z małą przerwą, podobnie jest przy ruszaniu, gaz, obroty w górę, stają na milisekundę i idą dalej. Co to może być?
http://www.youtube.com/watch?v=4TF9C0rq ... e=youtu.beProszę o pomoc, pomysły sugestie...
P.S. Uprzedzając fakty - Zagór dzięki za odpowiedź
