Witajcie
Kolega kupił a4 b6 2.5tdi v6. Auto było lekko puknięte przodem, jednak okazało się że silnik nie wyżył. Samochód był z 2004 roku i miał oznaczenie silnika BDH. Udało się zakupić kompletny motor wraz z turbiną i gwarancją o oznaczeniu BAU. Ze starego silnika została przełożona pompa paliwa, gdyż z tego co wiem nie ma możliwości zakodowania pompy w a4 bez pomocy ASO.
I teraz sprawa wygląda następująco: Wczoraj, auto zapaliło ale praca silnika pozostawiała wiele do życzenia, klekotał, vag pokazał błąd początku kąta wtrysku, więc postanowiliśmy go ustawić. Jednak w momencie gdy auto osiągnęło 90stopni to zgasło, nie udało się ponownie uruchomić. Vag pokazuje błąd przekaźnika pompy j17, którego nie idzie wykasować. Okazuje się, że przekaźnika nie ma w skrzynce na podszybiu(puste gniazdo). Na podszybiu znajduje się biały przewód z bezpiecznikiem 3A, ale nie jest do niczego podłączony. Drugi koniec idzie do bezpiecznika nr 31.
Zastanawia nas też brak elementu (bezpiecznik?) w beżowym slocie pod kierwonicą(zdjęcie podglądowe).
[url]
http://vpx.pl/i/2013/08/06/a4.jpg[/url]
Czy ktoś może powiedzieć, gdzie znajduje się przekaźnik j17, czym jest brakujący element, i po co ktoś puszczał "gdzieś" przewód z bezpiecznikiem bo nie możemy do tego dojść.
Dziś rano zimne autko zapaliło 2 raz ale dosłownie na sekundę i zgasło, tak jakby w ogóle nie dostawał paliwa.