.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.sty.2025 02:54:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Coupe B2 2.1 KE]Duzo pali i zle chodzi- HELP!!!!!!!
PostNapisane: 08.paź.2003 09:55:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Co moze byc z tym moim wtryskiem mechanicznym mam 2,144 benzyna KE, wtrysk chyba KE- jetronic ale nie wiem. Wiem ze zre mnostwo paliwska ostatnio na trasie przy predkosci 100-130 zjadlo 11,5l. CZytalem ze moze byc nieszczelny wtryskiwacz rozruchowy, albo tzw czujnik temp wtryskiwacza rozruchowego (ale gdzie on jest i jak go sprawdzic). Poza tym zimny zle chodzi tzn. ladnie zapala, trzyma przez 2-3 sek. obroty 900, a potem spadaja dostaje drgawek i gasnie, i dopiero za 4 razem zapala normalnie. Czasem tez jak jest cieply i zapale go bez lekko docisnietego gazu, to potem nie chce zapalic i musze jakies 5 min odczekac
POMOCY!!

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano 15.lis.2006 23:05:18 przez jmm, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2003 12:20:04 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
sprawdz czy nie cieknie ci rozdzielacz paliwa ... sprawdz czy nie masz wilgoci od paliwa w obudowie filtra powietrza


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2003 12:37:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
mi tak na oko to wygląda na to żę poprostu robi Ci za bogatą mieszankę i na gorącym się zalewa. Może to być przyczyna regulatora wolnych obrotów który się zaciera ale wtedy miałbyś jeszcze takie objawy jak nie spadanie obrotów (no chyba że sie na amen zablokowałw pozycji zamkniętej). Oprócz tego może ci nie zamykać wtryskiwacza rozruchowego a jego otwarcie jest podpięte pod to samo co grzałka w termicznym regulatorze ciśnienia który też może być za to odpowiedzialny. Ten z kolej odpowiada za ciśnienie korekcyjne na zimnym silniku i jak będzie podawał (a w zasadzie blokował) za duże wówczas będzie zadławiał silnik - tu trzeba sprawdzić ciśnienie w warsztacie ale ja tak naprawdę nie wiem czy ty wogóle to urządzenie masz w swoim silniku, ale jeżeli je masz to dodam tylko tyle że często się to psuje a na rozruchu powinno dawać takie ciśnienie (na tyle mało blokować że ssanie powinieneś mieć w granicach 2000-2500 obrotów). Jak mi się coś jeszcze przypomni to napiszę...

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2003 14:28:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Rozdzielacz obudowa filtra i wtryskiwacze na moje oko sa szczelne. Zapomnialem dodac ze czuc paliwo z rury wydechowej i przy zapalaniu dymi na czarno. Najwiekszy problem w tym ze rzaden macher jakiego znam nie chce sprawdzac tego wtrysku i nie wie gdzie sie wlasnie te czujniki znajduja:(

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2003 14:55:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
jak ci śmierdzi paliwem przy odpalaniu i dymi na czarno to napewno go zalewa i tylko trzeba znaleźć przyczynę. Sprawdź jeszcze czy dolot jest szczelny, a po drugie czy masz ten termiczny egulator - on znajduje się z prawej strony silnika (jak stoisz przed maską) na środku bloku jest przykręcony taki aluminiowy prostokątny (gdzieś 5x10 cm) i jedna część to ta grzałka do której odzie wtyczka na 2 styki a druga to ta metalowa kopułka do której przykręcone są 2 przewody paliwowe wychodzące od rozdzielacza paliwa. Jeżeli masz to dziadostwo to proawie jestem przekonany że ci to siedzi

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2003 09:28:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Tu jest troche ciekwaych linkow dotyczacych CISa
http://www.audi-quattro.org/cuatrokoop/CIS_Links.htm

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2003 19:45:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Mam takowe urzadzonko z tego co pamietam tylko nie jestem pewny czy sa tam jakies kable napweno sa dwa od rozdzielacza, ale teraz jest ciemno i nie sprawdze ale chyba jakies kabelki ida. JAk znasz przyczyne to dobrze dzisiaj na trasie przez ta pogode jechalem 80 -90 i spalil 10,5 na 100!!!!!!!!!!!!!!!!!

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2003 21:04:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Sorki ze sie przypominam ale co mam w koncu naprawic lub sprawdzic, bo mnie audik powoli zrzera :(

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2003 23:20:45 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
wisz co ... przyjedz ty na spota do Bydzi ... tutaj takie sprawy naprawiamy od reki 8) ... mam podobny silnik w Coupe jak u Ciebie wiec nawet jakbytrzebabylo podstawic czesci to jest z czego

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2003 07:02:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
A kiedy bedzie spotkanko w Bydzi??

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: