Witam
Zacznę tak, że auto co jakiś czas ma problemy po kilkugodzinnym postoju. Raz paliło od strzała a czasami na kilka dni jest problem i potrzeba było dłużej zakręcić.
Tym razem kręciłem do rozładowania kręcił ładnie, łapał i gasł (odkręciłem nakrętki wtrysków wcześniej i odpowietrzyłem układ , bo był zapowietrzony).
-immo (ikonka samochodziku gaśnie , nie miga)
-świece żarowe grzeją ( dochodzi prąd miernik do kabla od świecy i minus aku, świece wkręcone i sprawdzone na żarówkę plus do aku minus główka świecy wszystkie świecą tak samo)
-paliwo dochodzi leci z wtrysków
-n109 (cyka po podaniu mu plusa z aku. Słychać, że cyka po włączeniu zapłonu, chociaż w outtest w vag robiąc na nim test nie słychać go było)
-rozrząd robiony z 30 tys. temu , więc myślę, że to nie on winien (nigdy nie odpalany na "pych")
-odpinałem g62 (czujnik temp.) bez różnicy
-podpinałem inny akumulator (kolega ma go tylko tydzień) bez zmian
-próba innym kluczykiem taki sam rezultat łapie , jakby chciał odpalić i tylko tyle
-przy próbie odpalania obroty dochodzą do 400-600
Czy czujnik położenie wału mógłby stwarzać taki problem? Czy czasem nie powinno to sprawiać problemu jak jest ciepły? Jak jest ciepły to nie ma problemu.
Oto logi grup 000/001/004/007/013/018/023 jedynie z załączonym zapłonem:
- 000 (
http://vaglog.rtnet.pl/masked25_148436.html)
- 001 ( dorzucę pózniej bo zapomniałem zapisac)
- 004 (
http://vaglog.rtnet.pl/masked25_148433.html)
- 007 (
http://vaglog.rtnet.pl/masked25_148434.html)
- 013 (wkleje pozniej)
- 018 (wkleje pozniej)
- 023 (wkleje pozniej)
Proszę o jakieś porady, ponieważ nie chce wymienić pół samochodu na darmo a tym bardziej , że krucho z kasą (L4 po operacji kolana)to moje drugie audi i na chwilę obecną raczej następne auto to nie audi
