Po pierwsze przepraszam, właściwe oznaczenie silnika to JX a nie JK. Według wikipedii (niemam autodaty nigdzie pod ręką) 51 kilowatts (69 PS; 68 bhp) @ 4,500 rpm; 138 newton metres (102 lbf·ft) @ 2,500 rpm — JX 59 kilowatts (80 PS; 79 bhp) @ 4,500 rpm; 155 newton metres (114 lbf·ft) @ 2,500 rpm — SB Czyli róznica 8KW, ale parametry sa osiagane przy tych samych obrotach.
PS: Filtry powymieniane (na bieżąco wymieniam:olej, powietrze, paliwo), turbina dmucha 0,8 czyli w porządku jak na 23 latka (wedlug autodaty gorny zakres to 8,4). Przedwczoraj nowe hydropopychacze, walek rozrzadu (używany org -mój byl o 0,8mm mniejszy już) 3 miesiące temu wymiana koncówek wtrysków Silnik 150tys temu po pełnym remoncie - gniazda zaworowe, planowanie głowicy i bloku, tulejowanie, nowe tłoki i pierścienie, panewki, nowa pąpa olejowa, nowa pąpa wody.
|