Witam Serdecznie. Koledzy mam do was pytanie. Może już ktoś miał podobne problemy i mógłby mi pomóc

. Od roku posiadam Audi A6 C5 z Benzynowym silnikiem 2.0 ALT 131KM (2002 rok). Nigdy z nim nie miałem problemów. Jakiś czas temu zapalił mi się check i po pewnym odcinku jazdy gasł.
Działo si to kilkukrotnie na przełomie 3 miesięcy. Miałem podpiąć pod komputer ale jakoś to zaniedbałem.. Zdarzało się też, gdy odpaliłem samochód rano i ruszałem do pracy to delikatnie skubał podczas jazdy a po przejechaniu np. kilometra, dwóch już się unormowało. Skubanie to było minimalne.
Wczoraj stojąc na czerwonym na światłach przez przypadek zadusiłem go na biegu gdy miałem już ruszać miałem samochód na trzecim biegu i mi zgasł. Wiec dałem na luz i go odpalam.. Odpalił chyba za 8 razem.. Nigdy tak nie miałem zawsze odpalał na ząbek.. Gdy już zapalił ruszyłem a na liczniku zapalił się check i kontrolka EPC.
Jechałem tak 15 Km a auto odczuwalnie straciło na mocy do tego kręciło tylko do 4500 obr.. dziś rano kolega mi go miał podpiąć pod komputer. Odpalił normalnie, EPC nie świeciło tylko check. Dojechałem do niego i samochód pracował sobie na luzie.
Stojąc obok auta nagle silnik zgasł.. Po czym nie umiałem go odpalić przez 10 minut. Odpalił po tych 10 minutach i znowu zapaliło się EPC I check. Wydaje mi się ze odpalił Bo ostygł, Kolega Miał kiedyś podobnie i miał uszkodzony czujnik położenia wału ale nie jestem pewien czy u mnie jest to samo. On nie miał spadku mocy i to było w Bmw.
Podpieliśmy samochód pod komputer i wyskoczyły dwa błędy:
P0322 - Obwód wejściowy sygnału z czujnika określającego moment zapłonu lub sygnału informującego o prędkości obrotowej rozdzielacza zapłonu - Brak Sygnału
P0141 - Obwód grzałki sondy Lambda ( blok cylindrów nr 1, sonda nr2) - wadliwe działanie
Auto ciężej zapala. Trzeba dłużej go kręcić. Za pomoc z Góry Ślicznie dziękuję