emef006 napisał(a):
Witam forumowiczów mam taki problem z audi A4 B5 oznaczenie silnika AFN mianowicie...
bez znaczenia czy na zimny czy na rozgrzanym silniku codziennie a nawet co drugi dzień po przekroczeniu około 3000 rpm auto traci moc gaz na dechy i bardzo powoli przyśpiesza tak jak by wchodziło w tryb awaryjny. Po ponownym uruchomieniu silnika problem ustaje i mam problem z przyśpieszaniem lub wyprzedzaniem ponieważ nie mam pojęcia kiedy auto dostanie muła i co naważniejsze nie dymi na żaden kolor.
Wymieniłem zawór N75 i była czyszczona turbina.
Logi statyczne:
Grupy: 004 -
http://vaglog.rtnet.pl/emef006_176706.htmlGrupy: 003 -
http://vaglog.rtnet.pl/emef006_176707.htmlGrupy: 007 -
http://vaglog.rtnet.pl/emef006_176708.htmlGrupy: 011 -
http://vaglog.rtnet.pl/emef006_176709.htmlGrupy: 001 -
http://vaglog.rtnet.pl/emef006_176710.htmlGrupy: 000 -
http://vaglog.rtnet.pl/emef006_176711.htmlLogi dynamiczne:
Grupy: 004 -
http://vaglog.rtnet.pl/emef006_176712.htmlGrupy: 003 -
http://vaglog.rtnet.pl/emef006_176713.htmlGrupy: 001 -
http://vaglog.rtnet.pl/emef006_176714.htmlGrupy: 010 -
http://vaglog.rtnet.pl/emef006_176715.htmlGrupy: 011 -
http://vaglog.rtnet.pl/emef006_176716.htmlGrupy: 008 -
http://vaglog.rtnet.pl/emef006_176717.htmlGrupy: 013 -
http://vaglog.rtnet.pl/emef006_176718.htmlGrupy: 004 -
http://vaglog.rtnet.pl/emef006_176719.htmlKolejny przypadek, który pokazuje że żaluzji się nie czyści a wymienia na nowe.
Będę tak do usranej śmierci powtarzał ...