Panowie witam, potrzebuje pomocy auto kupione do sprowadzenia na kołach, w warsztacie wyszły następujące błędy ( niestety koszta w skandynawii nie pozwalają na dalsze czynności

)
Świeci się check engine oraz po paru minutach wyskakuje "ESP Fault- Check User Manual" i zostaje do następnego odpalenia- sądzę że tu wina błędu z abs-em
16720 P0336, czujnik pozycji wału korbowego lub czujnik prędkości silnika- wypadanie zapłonów
18502 P2070, strojenie kolektora dolotowego (IMT) czujnik położenia zaworu G513 przewodów
17471 P1063, ciśnienie paliwa- nie osiągnięty limit
18728 P2296, regulator ciśnienia paliwa
18061 P1653, moduł abs- złe funkcjonowanie
18438 P2006, klapy ruchome kolektora ssącego- zacinanie w położeniu zamknięcia
18439 P2007, -II- j/w
17778 P1370, cewka zapłonowa, wzmacniacz cylindra 6, otwarty obwód
18440 P2008, klapka powietrza dolotowego
wyniki znalezione na google i w części tłumaczona więc może być niezby fachowo
wiem, jest tego sporo ale mniej więcej są ze sobą powiązane z tego co się doszukałem na google.
Silnik nie chce się wogóle wkręcać dusi się przy gwałtownym dodaniu gazu, ogólnie nie da się przekroczyć 4tys obrotów, bez gazu pracuje równo i nie wydaje się wtedy by coś mu dolegało, jeżeli wciskam gaz bardzo delikatnie i powoli kręci się bez problemu ale tylko do ok 4tys, podczas jazdy nie ma siły i ciężko go bujnąć powyżej 120km/h. Zdarzyło mi się że podane objawy ustępowały wtedy wszystko było ok kręcił sie tyle ile powinien i ciągnął tak jak powinien.
Jakieś pomysły gdzie szukać usterek i jak je usunąć?
I najważniejsze pytanie, czy w obecnej sytuacji auto przejedzie 1000km na kołach? ( zrobiłem od zakupu jakieś 500 i nic to nie pogorszyło bynajmniej nie ma nowych objawów ), czy jest to bardzo ryzykowne i może zakończyć się poważnymi konsekwencjami?
Jeszcze jedna sprawa panowie, może ktoś mi wytłumaczyć gdzie znajduje się czujnik położania wału korbowego w tym silniku i kostka od niego? i ile ma polączeń? bo szukając części trafilem na dwu lub trzy pinowe kostki, silnik to 3.2 fsi AUK
Jeszcze kolejna sprawa, czy ten czerwony chyba silikon to normalna sprawa w tych motorach? też tak macie?
http://images61.fotosik.pl/1147/3bea03f43336ceecgen.jpghttp://images62.fotosik.pl/1149/cb5d5eeb10d198aegen.jpgI drugie pytanie, tam gdzie strzałka jest coś twardego w przewodzie, tak jakby był czymś zatkany a może to poprostu jakiś filtr, sprawdzone tam jest filtr płynu
http://images64.fotosik.pl/1148/df44cf262fe4602cgen.jpgKażda podpowiedź lub zdjęcie podglądowe waszych jednostek 3.2 fsi AUK będzie bardzo pomocne