.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 23:12:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ AUK 3.2 256 KM] Diagnoza kodów vcds
PostNapisane: 09.lip.2014 19:16:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2014 19:02:30
Posty: 2
Panowie witam, potrzebuje pomocy auto kupione do sprowadzenia na kołach, w warsztacie wyszły następujące błędy ( niestety koszta w skandynawii nie pozwalają na dalsze czynności :) )
Świeci się check engine oraz po paru minutach wyskakuje "ESP Fault- Check User Manual" i zostaje do następnego odpalenia- sądzę że tu wina błędu z abs-em
16720 P0336, czujnik pozycji wału korbowego lub czujnik prędkości silnika- wypadanie zapłonów
18502 P2070, strojenie kolektora dolotowego (IMT) czujnik położenia zaworu G513 przewodów
17471 P1063, ciśnienie paliwa- nie osiągnięty limit
18728 P2296, regulator ciśnienia paliwa
18061 P1653, moduł abs- złe funkcjonowanie
18438 P2006, klapy ruchome kolektora ssącego- zacinanie w położeniu zamknięcia
18439 P2007, -II- j/w
17778 P1370, cewka zapłonowa, wzmacniacz cylindra 6, otwarty obwód
18440 P2008, klapka powietrza dolotowego
wyniki znalezione na google i w części tłumaczona więc może być niezby fachowo
wiem, jest tego sporo ale mniej więcej są ze sobą powiązane z tego co się doszukałem na google.
Silnik nie chce się wogóle wkręcać dusi się przy gwałtownym dodaniu gazu, ogólnie nie da się przekroczyć 4tys obrotów, bez gazu pracuje równo i nie wydaje się wtedy by coś mu dolegało, jeżeli wciskam gaz bardzo delikatnie i powoli kręci się bez problemu ale tylko do ok 4tys, podczas jazdy nie ma siły i ciężko go bujnąć powyżej 120km/h. Zdarzyło mi się że podane objawy ustępowały wtedy wszystko było ok kręcił sie tyle ile powinien i ciągnął tak jak powinien.
Jakieś pomysły gdzie szukać usterek i jak je usunąć?
I najważniejsze pytanie, czy w obecnej sytuacji auto przejedzie 1000km na kołach? ( zrobiłem od zakupu jakieś 500 i nic to nie pogorszyło bynajmniej nie ma nowych objawów ), czy jest to bardzo ryzykowne i może zakończyć się poważnymi konsekwencjami?

Jeszcze jedna sprawa panowie, może ktoś mi wytłumaczyć gdzie znajduje się czujnik położania wału korbowego w tym silniku i kostka od niego? i ile ma polączeń? bo szukając części trafilem na dwu lub trzy pinowe kostki, silnik to 3.2 fsi AUK

Jeszcze kolejna sprawa, czy ten czerwony chyba silikon to normalna sprawa w tych motorach? też tak macie?
http://images61.fotosik.pl/1147/3bea03f43336ceecgen.jpg
http://images62.fotosik.pl/1149/cb5d5eeb10d198aegen.jpg
I drugie pytanie, tam gdzie strzałka jest coś twardego w przewodzie, tak jakby był czymś zatkany a może to poprostu jakiś filtr, sprawdzone tam jest filtr płynu
http://images64.fotosik.pl/1148/df44cf262fe4602cgen.jpg
Każda podpowiedź lub zdjęcie podglądowe waszych jednostek 3.2 fsi AUK będzie bardzo pomocne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ AUK 3.2 256 KM] Diagnoza kodów vcds
PostNapisane: 09.lip.2014 23:08:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Zacznij od wymiany cewki.
Czerwony silikon nie jest normalny w silniku. Ktoś tam już grzebał.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ AUK 3.2 256 KM] Diagnoza kodów vcds
PostNapisane: 12.lip.2014 22:04:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
może ktoś po prostu rozrząd robił i poskładał to na silikon.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ AUK 3.2 256 KM] Diagnoza kodów vcds
PostNapisane: 13.lip.2014 10:24:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2014 19:02:30
Posty: 2
Zamówiłem czujnik położenia wału i filtr paliwa, będzie jeszcze czyszczony układ dolotowy zobaczymy co z tego wyjdzie, z tego co wyczytałem to walnięty czujnik może dawać takie oznaki, tylko dziwne że czasem jest tak że odpalę i auto jeździ jakby nic mu nie było a innym razem dusi go że nawet nie reaguje na dodanie gazu. Rozrząd raczej nie był robiony bo jest łańcuch a auto ma udokumentowany niski przebieg i tylko dlatego go kupiłem. No nic czas pokaże co będzie narazie czekam na wasze podpowiedzi i ewentualne uwagi.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 92 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: