.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lut.2025 00:27:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A4 B8 2.0TDI CAGA 143KM - odpalanie oraz dymienie na czarno.
PostNapisane: 11.sie.2014 18:26:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.cze.2013 10:28:38
Posty: 112
Auto: A4 B6 3.0 AVK
Witam. Mam problem z Audicą. Kopci na czarno po przyduszeniu gazu. Stopniowo nie dymi ani trochę ale jeśli odrazu wcisnę gaz to dymi jak szalony. Mam zaślepiony EGR, w dodatku był w nim wycięty DPF. Rano ma problem odpalić, po około 10 s kręcenia odpali i dymi na niebiesko/siwo. Druga sprawa jest taka że gdy odłączę przepływkę to autko jedzie tak samo i zachowuje się tak samo, nic się nie zmienia. Niestety nie mogę zdiagnozować auta jak należy ponieważ nie mam żadnych danych.
Teraz moje pytanie- posiada ktoś dane jakie powinny być wskazania przepływki oraz pompy wysokiego ciśnienia ? Chciałbym je sprawdzić wstępnie VCDS'em.

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B8 2.0TDI CAGA 143KM - odpalanie oraz dymienie na cza
PostNapisane: 12.sie.2014 08:45:18 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Sprawdz szczelność ukladu dolotowego - to na początek.

Zeby dokonac diagnozy potrzebny bedzie VCDS, ktory obsluguje rozszerzone bloki mierzone.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B8 2.0TDI CAGA 143KM - odpalanie oraz dymienie na cza
PostNapisane: 12.sie.2014 21:28:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.cze.2013 10:28:38
Posty: 112
Auto: A4 B6 3.0 AVK
Dolot został sprawdzony, nie ma żadnych nieszczelności. Nie sprawdzałem tylko pod względem dziur ale także pod względem opasek, łączeń. Mam VCDS i odczytuję wartości z przepływki ale niestety nic mi to nie daje, bo jeśli zrobię logi to nie wiem jakie powinny być wartości. Chyba że mogę przyjąć wartości np. z 2.0TDI na pompkach. Wiem że to różnica, ale jeszcze zostaje w dodatku do sprawdzenia pompa wysokiego ciśnienia- a to chyba na stole lepiej zrobić ? Bo VCDS nie da 100% pewności?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B8 2.0TDI CAGA 143KM - odpalanie oraz dymienie na cza
PostNapisane: 13.sie.2014 11:22:25 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Pokaz te logi co je robisz. W tym sterowniku mozna odczytac zadane i rzeczywiste cisnienie na szynie paliwa.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 77 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: