9Tomek5 napisał(a):
no niby nieśmiertelna ale jednak ... jak już pierścienie zaczynają puszczać i cylindry lekko porysowane to i chyba turbina ma prawko puszczać ...

to lepiej kupić używkę? a turbiny ze 110 lub 130 nic się nie różniły? znaczy tam są chyba jakieś zmienne geometrie z tego co wiem jeździłem buta ma ale znajomi mechanicy mówią że to nie ta sama niezawodność co w z

ale regeneracja ok 700zł i nie wiem czy jest sens ją robić czy kupić inną ale to jak znowu trafi z tą inną

zmiana sprezarki na VNT ( ze zmienna geometria) wiaze sei w Twoim silniku z przerobka wydechu,dolozenia ukladu podcisnien, zbiornika podcisnien oraz programu setrujacego w sterowniku silnika ( a jezeli jezcze sterownik jest 8 bit to dochodzi wymiana na 16 bit) ...

brzmi trudn ale jak najabrdziej jest to wykonalne i nie az tak skomplkowan ale niestety trzeba za to zaplacic ...
tazke poczytaj i przemysl sprawe ...