Witam. Mam problem z silniczkiem 1.8 ANG. Jakiś czas temu musiałem wymienić czujnik temperatury silnika. Po jakimś czasie podpiąłem kompa i ukazały się dwa błędy 17972 i 17973. Skasowałem je i już nie wróciły jednak dalej mam problem z silnikiem. Czasami ma wolne obroty na poziomie 1500 nawet jak już osiągnie ok 40 stopni. Jedyna rada na ten problem to zgaszenie i ponowne odpalenie silnika. Czasami mimo właściwych obrotów trzeba dodawać więcej gazu, gdyż przy ruszaniu przygasa. Dodatkowo spalanie przy stałej prędkości ok 40km jak i na postoju na ssaniu oscyluje w granicach 21litrów. Adaptacja przepustnicy robiona w sierpniu. Nie wiem czy może mieć to związek ze sprawą ale czasem mam wrażenie że słychać grzechotanie z okolic napinacza łańcuszka. Proszę o pomoc bo nie mam już siły. Błędów w kompie brak a silnik wariuje.
Dodatkowym dziwnym objawem jest to, że gdy auto się toczy na luzie do światem bez wciśniętego sprzęgła albo na biegu ze sprzęgłem to do momentu zatrzymania utrzymuje zawsze 1000obr i dopiero po zatrzymaniu spadają do 840-800obr.
_________________ Było Audi 80 B3 1.8 1989 2001-2006 Było Audi 80 B4 2.8 V6 1994 2006-2009 Było Audi 80 B3 1.8 113KM 1988 2009-2013 Jest Skoda Octavia 1.8 1997 2009- oraz Matiz, Mondeo TDDi
|