Wężyki zweryfikowałem i nie mam zastrzeżeń, zawór N75 podłożony z innej A6:
http://vaglog.pl/log_220842.htmlhttp://vaglog.pl/log_220843.html http://vaglog.pl/log_220844.htmlhttp://vaglog.pl/log_220845.htmlhttp://vaglog.pl/log_220846.htmlhttp://vaglog.pl/log_220847.htmlhttp://vaglog.pl/log_220848.htmlZ moich obserwacji wynika ze turbina znacząco zaczyna gonić żadane wartości od 1500rpm, zdecydowanie jej łatwiej na postoju...

ale brak obciążenia ze strony napedu(Tiptronic, quattro) robi swoje.
Zwróciłem również uwage na wahania temp silnika i dosc mocno spinajace visco w perspektywie szybko osiagnietej stabilnej temp oleju ~ 95st C wraz z błyskawicznie nagrzewającą sie turbiną nawet na jałowym.
Chciałbym również wspomnieć o bardzo delikatnych metalicznych odgłosach z lewej głowicy (stojąc przed samochodem)
Jesli sie myle to mnie poprawcie ale odnosnie mocy pozostaje juz chyba tylko "kierownica" T - przypadłść zdaje sie przedliftówek.
Generalnie samochod kupiłem z "gór" i jeśli chodzi o kwestie eksploatacyjne był był troche zapuszczony... choc olej poziomem pod górną granice na ciepłym hehe
Panowie dzieki za zainteresowanie i mam nadzieje na dalsze pozytywniejsze info odnosnie Vp44 bo wiem że jak pompa trafi do BOSCH to tak czy siak usłysze że nadaje się cała do regeneracji - juz wstępnie dzwoniłem i usłyszałem że BAU to najdroższa z możliwych opcji i jesli się upre na zostawienie mojego sterownika to nie otrzymam gwarancji,