.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lut.2025 00:29:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B5 AJM] Proszę o analizę logów
PostNapisane: 25.cze.2015 20:52:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.maja.2014 18:05:12
Posty: 12
Lokalizacja: Białystok
Auto: [B5 AJM]
Witam.
Borykam się od pewnego czasu z problemem "wyłączającej się" turbiny, tzn. auto przyspiesza, a w pewnym momencie kompletny brak mocy. Pomaga zgaszenie silnikia i ponowne uruchomienie. Zdaża się to z reguły na rozgrzewającym się silniku i co najśmieszniejsze - w czasie powrotu z pracy na lewym ostrym łuku. 1-2-3 bieg, ok 60-70 km/h i dół - dotoczenie się do pierwszego czerwonego, ponowne uruchomienie wszystko ok.
Zapieczoną zmienną geometrię turbiny wyczyściłem latem ubiegłego roku, przy okazji wymieniłem przewody podciśnieniowe, wyczyściłem przepływomierz, N75 sprawny - sprawdzany przez podmiankę.
Moc znika w różnych przypadkach: np. podczas przyspieszania, jazda ze stałą prędkością, wysokie obroty - ciągnie do 4tys. i dziura.
Czasem powtarza się poniższy błąd:

17965 - Charge Pressure Control
P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent

Logi dynamiczne:

G3- http://vaglog.pl/log_222740.html
G8 - http://vaglog.pl/log_222739.html
G10 - http://vaglog.pl/log_222730.html
http://vaglog.pl/log_222731.html
http://vaglog.pl/log_222733.html
G11 - http://vaglog.pl/log_222732.html
http://vaglog.pl/log_222734.html
G13 - http://vaglog.pl/log_222735.html
http://vaglog.pl/log_222736.html
http://vaglog.pl/log_222737.html
G23 - http://vaglog.pl/log_222738.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5 AJM] Proszę o analizę logów
PostNapisane: 25.cze.2015 22:03:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.cze.2013 10:28:38
Posty: 112
Auto: A4 B6 3.0 AVK
Witam. Jest przeładowanie ale nie jest aż takie wielkie. Wygląda mi to na zmienną geometrię. Sprawdź jak działa gruszka.
Dodatkowo w grupie 023 masz strasznie wysokie BIP-y oprócz 1 pompowtrysku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5 AJM] Proszę o analizę logów
PostNapisane: 26.cze.2015 08:08:29 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Musisz wyciagnac ponownie sprezarke i dokladnie zweryfikowac stan kierownic i pierscienia po ktorych chodzą. Delikatne przyciecia w poz. max otwarte kierownice beda powodowały obajwy ktore opisałes. Przy okazji zweryfikujesz wirnik i stan muszli. Byc moze mechanizm VTG bedzie wymagał wymiany.
Pompki jak juz wyzej napisano.... są w nieciekawym stanie.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5 AJM] Proszę o analizę logów
PostNapisane: 26.cze.2015 18:40:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.maja.2014 18:05:12
Posty: 12
Lokalizacja: Białystok
Auto: [B5 AJM]
Co do pompek to jestem tego w pełni świadomy. Podsumowując muszę sprawdzić/ew.naprawić turbo, zregenerować pompowtryski, do tego dochodzi problem z braniem oleju. Jednym słowem kapitalny remont silnik się szykuje, czas zacząć kasę odkładać.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 71 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: