Witam serdecznie.
Borykam się problemem wieszającej się turbiny.
Objawy : rano działa, do pierwszego zgaszenia silnika, później różnie już bywa. Jeśli działa, to samochód jest pociskiem, jeśli nie to oczywiście tryb awaryjny ;/
Zamieszczam logi z VCDSa
Kod:
Adres 01: Silnik Plik etykiet: Przekier.nieudane!
Oznaczenie elementu: 4F0 910 402 L HW: 4F0 907 401 B
Komponent i/lub wersja: 3.0L V6TDI 000AG 0010
Kodowanie: 0011372
Kod serwisu: WSC 79961 150 06658
VCID: 2649C15B91B98A2EC11-8073
8 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
013128 - Sterowanie jednostki sterującej turbosprężarki 1 (J724)
P3348 - 008 - usterka elektryczna - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00101000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 74
Wew.licznik błędów: 255
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 0.0 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Temperatura: 85.5*C
Cykl pracy: 80.9 %
Napięcie: 12.08 V
Cykl pracy: 0.4 %
013128 - Sterowanie jednostki sterującej turbosprężarki 1 (J724)
P3348 - 006 - usterka elektryczna - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00101000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 74
Wew.licznik błędów: 255
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 0.0 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Temperatura: 85.5*C
Cykl pracy: 80.9 %
Napięcie: 12.08 V
Cykl pracy: 0.4 %
005659 - Świeca żarowa cylindra 2 (Q11)
P161B - 001 - przerwa
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01110001
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 171702 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2015.07.19
Czas: 08:36:39
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 210 /min
Moment obrotowy: 195.0 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Cykl pracy: 1.0 %
Napięcie: 10.11 V
Cykl pracy: 15.0 %
Temperatura: 22.5*C
005661 - Świeca żarowa cylindra 4 (Q13)
P161D - 001 - przerwa
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01110001
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 171702 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2015.07.19
Czas: 08:36:39
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 210 /min
Moment obrotowy: 195.0 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Cykl pracy: 1.0 %
Napięcie: 10.11 V
Cykl pracy: 15.0 %
Temperatura: 22.5*C
005662 - Świeca żarowa cylindra 5 (Q14)
P161E - 001 - przerwa
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01110001
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 171702 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2015.07.19
Czas: 08:36:39
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 210 /min
Moment obrotowy: 195.0 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Cykl pracy: 1.0 %
Napięcie: 10.11 V
Cykl pracy: 15.0 %
Temperatura: 22.5*C
013128 - Sterowanie jednostki sterującej turbosprężarki 1 (J724)
P3348 - 003 - usterka elektryczna - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00101000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 74
Wew.licznik błędów: 255
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 0.0 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Temperatura: 85.5*C
Cykl pracy: 80.9 %
Napięcie: 12.08 V
Cykl pracy: 0.4 %
013128 - Sterowanie jednostki sterującej turbosprężarki 1 (J724)
P3348 - 002 - usterka elektryczna - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00101000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 74
Wew.licznik błędów: 255
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 0.0 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Temperatura: 85.5*C
Cykl pracy: 80.9 %
Napięcie: 12.08 V
Cykl pracy: 0.4 %
000565 - Regulacja ciśnienia doładowania
P0235 - 001 - przekroczona dolna granica regulacji - MIL zapalona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 11110001
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 19
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 171721 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2015.07.19
Czas: 13:49:01
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 1764 /min
Moment obrotowy: 276.9 Nm
Prędkość: 56.0 km/h
Ciśnienie rzecz.: 2121.6 mbar
Ciśnienie rzecz.: 1071.0 mbar
Ilość powietrza/Obr.: 481.8 mg/suw
Temperatura: 41.4*C
Gdzie szukać przyczyny ?