SAmochód jakoś tam jeździł, ale szału nie było - mamy go w sumie od roku, ale od zakupu zrobił max 2000km. Była generalnie spora przerwa od ostatniego 2.5 TDI.
Samochód jest z 98 roku, ma obecnie 200 tys km (przebieg pewny - w sumie dlatego go kupiliśmy, no i dlatego, ze jest cały w oryginale).
Wczoraj wyjąłem go z garażu żeby się nie zastał i niespodzianka moc uciekła. Celem eliminacji najgłupszych rzeczy - nowe filtry oleju i paliwa.
Samochód nie kopci. Trochę pologowałem i obawiam się, że nagle i z nienacka padla turbina, ale liczę na waszą pomoc.
Wywala błąd: 00575 11-10 intake manifold pressure - control limit not reached
Log zrobiony podczas jazdy jednak niepełnowartościowy - nie mam na chwilę obecną z kim to zrobić a dwa musiałbym mieć pas startowy żeby go rozbujać powyżej 2500obr, do 2000 jeszcze jakoś tam idzie potem klęska,
Grupa 011:
http://vaglog.pl/log_229452.htmlTa sama grupa na postoju:
STATYCZNE:
Grupa 011:
http://vaglog.pl/log_229439.htmlBASIC SETTINGS:
Grupa 011:
http://vaglog.pl/log_229431.htmlNa postoju temp dość szybko spada do ok 75st - obstawiam termostat, zatem ciężko wykonać logi jak należy.
Pozostałe logi:
STATYCZNE:
Grupa 000:
http://vaglog.pl/log_229442.htmlGrupa 014:
http://vaglog.pl/log_229441.htmlGrupa 013:
http://vaglog.pl/log_229440.htmlGrupa 009:
http://vaglog.pl/log_229438.htmlGrupa 010:
http://vaglog.pl/log_229437.htmlGrupa 008:
http://vaglog.pl/log_229436.htmlGrupa 005:
http://vaglog.pl/log_229435.htmlGrupa 004:
http://vaglog.pl/log_229434.htmlGrupa 003:
http://vaglog.pl/log_229433.htmlGrupa 001:
http://vaglog.pl/log_229432.htmlBASIC SETTINGS:
Grupa 004:
http://vaglog.pl/log_229430.htmlGrupa 003:
http://vaglog.pl/log_229429.htmlGrupa 000:
http://vaglog.pl/log_229428.html