Witam po długiej przerwie wszystkich maniaków AUDI.
Od pewnego czasu mam problem z coraz to częściej włączającym się wypalaniem filtra DPF (tzn. już co jakieś 100-200 km Jak auto kupiłem 2 lata temu to było to co jakieś 2-3tys km później się to zwiększyło do około 5tyś km ale prawdopodobnie z powodu lejącego wtrysku. Teraz to już jest jakaś masakra gdyż tryb jazdy ciągle taki sam czyli miasto (krótkie odcinki ale bez jazdy w korkach) i droga do pracy 14km w jedną stronę jak po trasie max 90km/h Posiadam skaner V-skan VAG 5053 ITS i to co najbardziej jest dziwne to to że na kanale 75 temp w pozycji nr 1 podczas wypalania ma ogromny problem aby uzyskać 700`C potrzebny do wypalenia filtra. Czasami temp szybko osiąga 700`C nawet bez mocnego gazowania a czasami nawet but w podłodze nie daje więcej niż 450`C Oczywiście wszystko to podczas włączonego wypalania się filtra. Komputer nie pokazuje żadnego błędu więc już nie mam pomysłu co się dzieje.
Druga sprawa to problem temp silnika. Od kiedy kupiłem samochód bardzo rzadko temp na wskaźniku osiąga 90`C nawet w lecie podczas mocnych upałów. Dziś sprawdzałem skanerem temp i na kanale 1 pokazywało mi max 70.1`C W aucie nawet na mrozach nie ma problemu z zimnem jest ciepło a ogrzewanie ustawione na max nawet bardzo gorąco więc wydaje mi się że problemem może być czujnik temp.
Czy można jakoś sprawdzić czujnik temp? ewentualnie jak
Co może być powodem dziwnego działania DPF Czy można sprawdzić stan DPF na innym kanale lub jego faktyczny stan? Czy kiedy skaner pokazuje wypalony filtr do poziomu 3.45% można włączyć wypalanie serwisowe filtra i czy to coś da?
_________________ Audi 80/B4 QUATTRO COMPETITION EDITION 2.0 16V 140KM ACE + GAZ BRC 94r - HISTORIA 2004 do 2007 Audi A4 1.9TDI 110KM avant 98r - jeszcze chwile Audi A4 B7 1.9TDI avant 2006r - moja nowa miłość 
|