Witam, pacjent to A4 B5 2001, auto dostało ostatnio program, problem zaczął występować po wgraniu softu.
W przedziale obrotów 1900-2300 przy gwałtownym przyspieszaniu na 3/4/5 biegu czuć wibracje, powód przeładowanie dochodzące do 1.56 bara.
Przed wgraniem programu również przeładowywał ale nie powodowało to wibracji ponieważ było poprostu mniejsze przeładowanie ze względu na mniejsze zadane w programie.
Pod VAGiem 011 BS sztanga porusza się normalnie bez przycięć.
W związku z tym ze występowało ono już przed programem ale było nie odczuwalne postanowiłem sprawdzić ustawienie sztangi, niestety regulacja nie przyniosła pozytywnych efektów, po wydłużeniu sztangi oczywiście problem zaniknął ale z tego powodu ze turbo zaczęło porostu późno wstawać ok 2000-2100 obr, powróciłem do pierwotnych ustawien. Oczywiście można by zmniejszyć doładowanie w tym zakresie co występuje problem korekcja softu ale nie tedy droga, trzeba znaleźć przyczynę powstawania a nie załagodzić problem [:)]
Reasumując przeładowuje znacząca tylko w zakresie 1900-2300 przy maksymalnym wciśnięciu gazu, przy wyższym zakresie występuje czasem lekkie przeładowanie ale można przyj ac ze to norma bo wynosi ok 0.1bara.
Macie jakieś propozycje dlaczego przeładowuje tylko w tym zakresie ? Kierownice przycierające się ? Gruszka ? N75 ?
Przeplywke podmieniałem na inna efekt ten sam, wartości powietrza identyczne.
Przepraszam za formę logów ale mam jedynie przekonwertowane pliki CSV w tej chwili i ich nie jestem w stanie wgrać na VAGLOG.

