Na wstępie chciałbym się przywitać ponieważ jestem nowy na forum i z góry podziękować za zainteresowanie tematem . WITAM WSZYSTKICH !

SAMOCHÓD :
Audi A6 C5 3.0 LPG + PB 220 KM Tiptronic 2003 r.
Opisze najpierw sytuacje. Od zawsze marzyłem o audi a6 c5 na full wypasie i taką wczoraj kupiłem . Niestety sprzedawca okazał się nie uczciwy i nie powiedział o jednej ukrytej wadzie która pojawia się dopiero po 25-40 minutach jazdy .
opis wady :
Samochód kiedy odpalam z rana pali na dotyk i przez około 20-35 min skrzynia chodzi IDEALNIE zarówno na wstecznym jak i na reszcie biegów ale niestety po krótkim czasie kiedy olej w skrzyni się nagrzeje komputer wywala błąd ( miga podświetlenie biegów na zegarach ) . Błąd nie wpływa na jazdę do przodu ponieważ skrzynia przerzuca biegi idealnie natomiast kiedy chcę wycofać to szarpnie MOCNO 3 x i dopiero potem rusza a w dodatku dziś zauważyłem ze jak cofam pod większą górę kiedy jest w trybie awaryjnym to wsteczny jakby się ślizga . ( Jak gazuje obroty rosną ale auto nie cofa ) .
Przed sprzedażą w skrzyni był wymieniony olej . Olej wymieniał brat osoby która mi sprzedała samochód i tu moje pytanie :
CZY UZUPEŁNIENIE OLEJU W SKRZYNI TO COŚ SKOMPLIKOWANEGO I MOGŁO BYĆ TAK ŻE ON NP. NIE MIAŁ POJĘCIA I WLAŁ ZA MAŁO OLEJU . ?
Jutro postaram się podjechać do jakiegoś warsztatu aby podpiąć go pod kompa .
Pozdrawiam i proszę sugestie . Może ktoś kiedyś miał taki przypadek .