.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lut.2025 13:16:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A4 b5 1.8t AEB Problem z odpaleniem po dłuższym postoju
PostNapisane: 20.mar.2016 11:21:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.gru.2014 22:58:39
Posty: 21
Lokalizacja: Opole
Auto: A4 5 1.8T AEB
Witam wszystkich. Mam mały problem który wystąpił u mnie w ciągu roku 3 raz. Zawsze to było przy pracach z samochodem. Konkretnie. Robiłem sobie całą odme, trwało to jakieś 2 tygodnie :D:D:D Nie miaem czasu, potem czekasłem na cześci i znowu czasu nie było. DO tej roboty odłączyłem wtryski, cewki, czujnik położenia wałka rozrządu., i w sumie tyle. Wszystko poskaładałem i podlączyłem vag`a w celiu sprawdzenia czy nie ma błędów np. czujnika. Wszystko czysto, odpalam autko no i ździwko bo autko ciężko kręci i nie odpala. No to znowu vag błędów zero. Próbuję znowu i tym razem odpalił ale jakby na 2 cylindry, to i go zgasiłem. Znowu vag i znowu wszystko ok. Znowu odpaliłem autko i chodziło jakby na 3 gary i do tego świeci się kontrolka oleju, auto zgasiłem. Obejrzałem wszystko powąchałem też wszystko :D. Odkręciłem korek oleju i zauważyłem delikatną mgiełkę pod korkiem, jak ją dmuchnąłem to więcej nic nie było :D Takie spostrzeżenie. Wsiaddam znowu do fury i znowu vag i błędów zero. Odpalam i auto odpalió w miarę normalnie tj. przegazowałem i było ok. Póżniej już jeździło normalnie :D. Przy każdym nastepnym odpaleniu nie miałem żadnych problemów. Co zauwazyłem to był to taki trzeci przypadek w ciągu roku. Pierwszy rok temu autko stało tydzień i miało wymienianą dwumase i sprzęgło. Drugi raz autko stało tydzień i miało wymieniany filtr powietrza, przewód od n75 i dv. Nigdy więcej takich problemów nie miałem. Nie mam pojęcia co to może być. Dodam jeszcze że po przejechaniu 5 km wymieniałem koła i mocno było czuć benzynę z tyłu silnika w kabinie nic tylko w okolicach bagaźnika na zewnątrz.
ps. zauważyłem że jak autko się nagrzeje i chwilkę pochodzi na wolnych obrotach to robi takie charakterystyczne cyk cyk cyk :D. Nie cały czas ale np. zrobi cyk cyk cyk 3 sekundy ciszy i znowu cyk cyk cyk i no. 2 sekundy ciszy i znowu cyk cyk cyk. Czasem cuknie 4 razy czasem 3 a czasem w ogóle, czasem przerwea pomiędzy cyknięciem jest dłuższa czasem krótsza tj. + - 2 sek. Nie jest to filtr z węglem na pewno. to cykanie najelepiej słychac z prawej autka tj przy turbinie. Dzięki za pomoc i pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: