.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.mar.2025 09:10:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.7T] moduł zapłonowy?
PostNapisane: 07.maja.2016 12:30:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Zdrastwujcie!
Jestem niemal pewny, że to to, ale wolę podpytać mądrzejszych.
Od jakiegoś czasu silnik kuleje na wolnych, a przy pełnym bucie potrafi gubić zapłony...
- wymieniłem cewki - zero zmian
- wymieniłem komplet świeczek Denso 20TT iridium - zero zmian
Dzisiaj na pracującym silniku odpiąłem jeden z modułów i silnik zgasł, ponowiłem próbę na drugim module i silnik pracował nadal, choć nieco mocniej kulał...
Czy dobrze rozumiem, że ten drugi moduł wyzionął ducha?

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.7T] moduł zapłonowy?
PostNapisane: 09.maja.2016 15:02:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Śmiem twierdzić, że 1.8T i 2.7T nie jeżdżą poprawnie na świecach Denso TT i występuje przez nie szarpanie oraz wypadanie zapłonu.
Ale to poza tematem.
Podłącz jakikolwiek skaner i sprawdź sobie w grupach 14-15 liczniki wypadania zapłonu. Na którym cylindrze wypada.
Potem jeszcze raz podmień cewkę. A potem podmień miejscami moduły. Dowiesz się, co cię robi w ch....

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.7T] moduł zapłonowy?
PostNapisane: 09.maja.2016 17:23:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
To nie są te Denso TT za 10PLN/szt, tylko irydowe za 40PLN/szt. Na którymś z forów teraz nie pamiętam którym: racingforum/tuningforum/sport audi ktoś je polecał, dlatego spróbowałem. Zwykle montowałem PFR6Q. W każdym bądź razie praca silnika przed i po zmianie minimalnie zmieniła się na plus, ale tylko delikatnie.
Co do sprawdzenia wypadających zapłonów to drugi problem: Od jakiegoś czasu mam problem z komunikacją PC-ECU. Silnik pracuje, a komunikacji brak i powoli rozglądam się za nowym sterownikiem...

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: