.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lut.2025 23:14:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [a6 c5 ack] pali bezpiecznik 29-ukłąd regulacji silnika
PostNapisane: 07.wrz.2016 20:38:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2012 19:37:27
Posty: 7
Lokalizacja: koło
Auto: a6 c5 2.8 fwd
witam ,od jakiegoś czasu strzela mi bezpiecznik nr 29 (30A ,układ regulacji silnika) audi a6 c5 2.8 ack
Błędy jakie wyskakują to :
17843 Przekaźnik pompy powietrza dodatkowego (J299) - zwarcie z masą, kod usterki P1435
17829 Elektrozawór wtrysku powietrza dodatkowego (N112) - zwarcie z masą, kod usterki P1421
17923 -Zawór N156 wielogardzielowego przełączania kolektora ssącego, zwarcie z masą
01247 dotyczy elektroazworu N80 od filtra z aktywnym weglem odpowiada on za oczyszczanie oparow paliwa
Problem pojawia się podczas gwałtownego przyspieszania,strzela bezpiecznik czasami przy 3 tys obrotów ,a najczęściej w okolicach 4 tys. Rzadko zdarza się tak ,że depnę nawet do odcięcia ,a bezpiecznik nie strzeli.Dodam ,że bezpiecznik przepala się tylko podczas jazdy ,na postoju mogę kręcić auto bardzo wysoko i bezpiecznik jest cały.może jakieś sugestie ?
auto stało u elektryka dwa razy po ponad 3 tygodnie który ma dobre opinie ,jednak twierdzi ,że problem jest bardzo ciężki do zdiagnozowania ,za każdym razem nie jest pewien czy problem rozwiązał i każe testować....niestety i tym razem bezpiecznik strzelił w drodze do domu :(
dodam ,że elektryk twierdzi ,że jeśli teraz strzeli(a tak się stało ) to trzeba będzie wymienić system zmiennych faz rozrządu.....
proszę o pomoc ,na czym się skupić ,może ktoś miał podobny problem ?dodam ,że od bardzo dawna dwie sondy lambda mi wywala ,jednak problem z powyższymi błędami pojawił się jakieś 2 miesiące temu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [a6 c5 ack] pali bezpiecznik 29-ukłąd regulacji silnika
PostNapisane: 07.wrz.2016 23:11:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2012 19:37:27
Posty: 7
Lokalizacja: koło
Auto: a6 c5 2.8 fwd
Witam ponownie, robiłem teraz przez godzinę testy i wydaje się że na 99% problem jest tylko na pierwszym biegu gdy bardzo dynamicznie przyspieszam, na 15 prób 14 razy wystrzelił gdy ostro ruszyłem z jedynki (kilka razy nie przekraczając 2,5 tys.) a przeważnie po przekroczeniu 3 tys.Obr. Gdy ruszam na jedynce stopniowo do poziomu 6 tys. Obr, bezpiecznik nie strzela, nawet gdy włożyłem dużo słabszy (5a zamiast 30a)Później wjazd na trasę jedynka delikatnie, 2 bieg do odcięcia, trzeci też i bezpiecznik nie strzelił(pomimo słabszego bezpiecznika, ponieważ 30a mi się już pokonczyly) , a powtórzeń było 8, na pustej trasie.... Co to może być? Wychodzi na to że strzela podczas gwałtownego wzrostu obrotów pod obciążeniem... Czy zmienne fazy mają coś wspólnego z takimi objawami?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: