.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lut.2025 00:04:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [S6C5 4,2 AQJ] Prośba o analizę logów
PostNapisane: 15.wrz.2016 15:23:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.kwi.2014 16:47:22
Posty: 31
Logi dynamiczne
http://vaglog.pl/log_278258.html
http://vaglog.pl/log_278259.html
http://vaglog.pl/log_278260.html
http://vaglog.pl/log_278261.html

Logi statyczne
http://vaglog.pl/log_278262.html
http://vaglog.pl/log_278263.html
http://vaglog.pl/log_278264.html
http://vaglog.pl/log_278265.html
http://vaglog.pl/log_278266.html
http://vaglog.pl/log_278267.html
http://vaglog.pl/log_278268.html
http://vaglog.pl/log_278269.html
http://vaglog.pl/log_278270.html
http://vaglog.pl/log_278271.html
http://vaglog.pl/log_278272.html
http://vaglog.pl/log_278273.html
http://vaglog.pl/log_278274.html
http://vaglog.pl/log_278275.html

Jeżeli któryś log trzeba poprawić, lub zrobić jeszcze jakiś inny log proszę o info
Proszę o analizę

_________________
S6C5 Avant AQJ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6C5 4,2 AQJ] Prośba o analizę logów
PostNapisane: 15.wrz.2016 15:30:19 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5241
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Pytanie czy logi robiłeś pod odcinkę/do przebicia biegu? Bo jedno mnie nei pokoi - wydolność przepływki. Powinna w maks obciążeniu być w granicach 255-260 a u Ciebie maks to 230.

Patrząc na czasy wtrysków i korekty to mam wrażenie, że leży jedna sonda. Jeden z logów by to potwierdzał.

Ale poczekajmy co chłopaki jeszcze tam zobaczą :-)

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6C5 4,2 AQJ] Prośba o analizę logów
PostNapisane: 15.wrz.2016 15:39:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.kwi.2014 16:47:22
Posty: 31
skrzynia manualna, ciągnąłem nie do odcinki, jak widziałem że zbliża się do 7kRPM to odpuszczałem

_________________
S6C5 Avant AQJ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6C5 4,2 AQJ] Prośba o analizę logów
PostNapisane: 15.wrz.2016 15:55:09 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5241
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Logi robisz do odcinki. Minimum 3 bieg ale najlepiej na 4. Odcinka jest na 7200 i tyle możesz pociągnąć byle na benzynie. Inaczej ogi mogą być zakłamane.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6C5 4,2 AQJ] Prośba o analizę logów
PostNapisane: 15.wrz.2016 16:08:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.kwi.2014 16:47:22
Posty: 31
ok jutro śmignę na obwodnicę i zrobię na czwartym biegu do odcinki, te były robione na trzecim biegu.
Które grupy zlogować?

_________________
S6C5 Avant AQJ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6C5 4,2 AQJ] Prośba o analizę logów
PostNapisane: 15.wrz.2016 16:12:56 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5241
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
002, 030, 031, 032, 035, 090, 095 tak na początek :-)

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6C5 4,2 AQJ] Prośba o analizę logów
PostNapisane: 15.wrz.2016 16:20:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.kwi.2014 16:47:22
Posty: 31
pojedynczo, czy w grupach?
A propo odcinki, kumpel chciał sprawdzić swoje a4b6 3,0 ASN. Przetestowaliśmy esa 270, on z powrotem na lince tłok zrobił dziurę w bloku i trzeba było nowego silnika szukać.

_________________
S6C5 Avant AQJ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6C5 4,2 AQJ] Prośba o analizę logów
PostNapisane: 15.wrz.2016 16:46:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2014 10:21:42
Posty: 147
Najlepiej na 4 biegu bo na 3 vag nie nadąża z odczytem. Tylko że na 4 odcinaka ja wiem jest przy jakiś 220 :) grupy to podstawowe zrób czyli 2, 32,33 i 2, 90, 93.
jak używasz dobrego oleju i zmieniasz co 10 tys to nie bój się o kręcenie do odcinki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6C5 4,2 AQJ] Prośba o analizę logów
PostNapisane: 15.wrz.2016 17:05:33 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5241
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
ASN to silnik, który wymaga uwagi równie mocno jak AQJ/ANK. Z tym, że największą jego bolączką jest poprzedni właściciel. Aby tłok zrobił dziurę w bloku to musiałby się rozpaść. Bardziej stawiam, że korba to zrobiła co się zdarza w ASNach jak się jeździ na słabym oleju lub nie pilnuje jego stanu.

Kończąc OT to zrób to w grupach jak Pavel44 napisał.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6C5 4,2 AQJ] Prośba o analizę logów
PostNapisane: 15.wrz.2016 20:22:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.kwi.2014 16:47:22
Posty: 31
OK postaram się wkleić jutro, dzisiaj miałem grilla także próby będą wieczorem

_________________
S6C5 Avant AQJ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6C5 4,2 AQJ] Prośba o analizę logów
PostNapisane: 15.wrz.2016 20:25:12 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
pavel44 napisał(a):
Najlepiej na 4 biegu bo na 3 vag nie nadąża z odczytem..


E.. tam... ;)

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6C5 4,2 AQJ] Prośba o analizę logów
PostNapisane: 15.wrz.2016 20:32:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.kwi.2014 16:47:22
Posty: 31
i człowiek będzie chciał zrobić logi, a nagrają go w uwaga pitat :d

_________________
S6C5 Avant AQJ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6C5 4,2 AQJ] Prośba o analizę logów
PostNapisane: 15.wrz.2016 22:14:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
Ty pitat... właśnie swoje porobiłem i nie było problemu by na DK80 pośmigać pod 2xx :) Trzeba tylko na jelenie uważać i zające kicające :D

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6C5 4,2 AQJ] Prośba o analizę logów
PostNapisane: 16.wrz.2016 16:11:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.kwi.2014 16:47:22
Posty: 31
No to robiłem co mogłem, ale do odcinki nie doszedłem, ponieważ warunki na drodze nie pozwalały. Strasznie duży ruch a jak się leci w/g prędkościomierza sporo ponad <22X to ..... :039: Oto logi:
http://vaglog.pl/log_278418.html
http://vaglog.pl/log_278419.html
I jak werdykt co z tą sondą co pisał bloku?

_________________
S6C5 Avant AQJ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6C5 4,2 AQJ] Prośba o analizę logów
PostNapisane: 16.wrz.2016 16:32:29 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5241
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Przy 7k obr masz 255. Jest w granicy błędu. 265 powinno być nominalnie. Korekty są mocno rozjechane. Ale to może być efekt ustawienia rozrządu - same sondy widać działają poprawnie (przynajmniej wstępne S1B1 i S1B2).

Czasy wtrysku lekko szaleją ale wspomniane korekty mają na to wpływ.

Wychylenie nastawników też wygląda spoko. Stawiam, że wjeżdżając na hamownie wypluje w granicach 320KM :-)

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6C5 4,2 AQJ] Prośba o analizę logów
PostNapisane: 16.wrz.2016 17:10:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2014 10:21:42
Posty: 147
Rozrząd rozjechany delikatnie ale jeśli do wymiany nie masz daleko to olej to. Korekty krótkoterminowe powinny mieścić się w granicy -10 do +10 więc może lpg do regulacji a może lewe powietrze więc przypatrz się dokładnie każdemu podciśnieniu i jeśli nawet delijatnie coś spróchniałe lub luźne to bezzwłocznie to usuń bo 4.2 jest jakoś dziwnie wrażliwy na to.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6C5 4,2 AQJ] Prośba o analizę logów
PostNapisane: 16.wrz.2016 17:22:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.kwi.2014 16:47:22
Posty: 31
rozrząd właśnie niedawno robiłem :/ , sam składałem w/g elsy tylko podkładek nie wymieniłem i wyszło jak wyszło niestety.
Mam jeszcze jedno pytanie, bo wydaje mi się że na początku tego nie było, a teraz jak odpalę z rana to tak ok pierwszej minuty strzeli sobie od czasu do czasu w tłumik jak chodzi na tych podwyższonych obrotach po porannym odpaleniu, czemu tak robi?

_________________
S6C5 Avant AQJ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6C5 4,2 AQJ] Prośba o analizę logów
PostNapisane: 16.wrz.2016 18:57:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
Po porannym odpaleniu uruchamia się SAI i dba byś nie utopił katów w benie - może masz jakieś nieszczelności w wysterowaniu albo w samych zaworach. Normalnie są siłą sprężyny zamknięte. Otwierają się jak zaworek który masz na głowicy 5-8 przy 8 garze obok wtyczki stukowca dostanie wysterowanie z ECU i zapnie się na podciśnienia. Wówczas przez trójnik na dwa kombi zawory idzie podciśnienie. Przy uszkodzonym (niedomkniętym) zaworze kombi powietrze z wydechu potrafi wpychać się na pompę SAI - potoczny odkurzacz.
Tak czy siak do szczegółowego przeglądu masz wszelkie podciśnienia - od tego zacznij. Potem świece, cewki i logowanie grupy 090 z 093 po kasowaniu błędów oraz 90+91+92 - powinno być widać co się dzieje.
Ważne - zaobserwuj czy obie gruszki równo zasysają się szybko zaraz po odpaleniu - to ważne.

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6C5 4,2 AQJ] Prośba o analizę logów
PostNapisane: 17.wrz.2016 16:35:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.kwi.2014 16:47:22
Posty: 31
obie gruszki równo zazsały się po odpaleniu, świece nie mają 1K przebiegu, cewki jedną wymieniłem bo przestała działać( wymieniłem na org hitachi). Lubię moję esę :d Dzięki wszystkim za pomoc, może kiedyś jakiś zlocik :)

_________________
S6C5 Avant AQJ


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: