Witam,
Zacznę od początku - Audi A4 B5 2000r 1.8 pb+lpg
Objawy?
Klekot na zimnym przez 2-3 sekundy, potem sie uspokaja. Do tej pory poza tym bylo wszystko ok, natomiast dzisiaj jezdzac sobie po parkingu powoli na 1-2 biegu (automat) nagle obroty zaczely falowac, byl wyczuwalny spadek mocy, prądu - nie wiem jak to opisać, gdyby nie automat to by zapewne zgasł. Dodatkowo doszły dziwne dzwieki spod maski, nie stukanie, nie walenie, takie metaliczne rzężenie w graniach 1500-2000 obrotow, potem cisza. Po chwili wszystko ustało i jechał do mechanika już normalnie.
Mechanior posłuchał i stwierdzil, ze jakas blacha rezonuje i stad ten dziwny dzwiek.
Teraz odczytalem bledy wieczorkiem i mam:
Cytuj:
17927 - Camshaft Adjustment: Bank 1: Malfunction
P1519 - 35-10 - - - Intermittent
17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation
P1340 - 35-10 - - - Intermittent
Mam jutro do pracy jechac pociagiem?

Boje sie, ze coś sie z rozrzadem niedobrego wydarzy. Mozliwe, ze oba czujniki nagle by szlag trafil? Bledy skasowalem, silnk odpalilem pracowal rowno i cicho, po zgaszeniu bledow nie ma. Zobaczymy jutro.
W marcu był wymieniany rozrząd kompletny wraz z napinaczem łancucha i samym lancuchem. Lancuch jest napięty - sprawdzany był kilka dni temu.