.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lut.2025 14:28:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Audi 80 B4 2.0 ABT] Szarpanie, dławienie, niskie obroty
PostNapisane: 17.kwi.2017 17:34:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.kwi.2017 16:55:43
Posty: 17
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Audi 80 B4 ABT
Witam.
Jestem nowym forumowiczem więc na wstępie proszę o wyrozumiałość.
Ten temat był na forum poruszany wiele razy, przeszukałem i przeczytałem post po poście lecz niestety problemu nadal nie rozwiązałem i doszedłem do wniosku że założe nowy topic.
Audi 80 b4 2.0 ABT +LPG.Auto kupione w styczniu 2017r, na start wymieniony rozrząd wraz z pompa wody, paski osprzętu, filtry z olejem, palec, kopułka, przewody WN, świece, czujniki temp. (wskazujący temp. oraz sterujący dawką paliwa), poduszka skrzyni biegów, przegub napędowy lecz problem nadal występuje mianowicie:
1.Przy dodawaniu i odpuszczaniu gazu szarpie autem na LPG i benzynie
2.Przy przyspieszaniu do 2k obrotów silnik sie dławi na lpg oraz benzynie oraz czuć swąd benzyny w kabinie, oczywiście na lpg bez zapachów
3.Po wciśnieciu sprzęgła na benzynie obroty spadaja do 600 po czym wyrównuje do 800 i nie faluję
4.Na LPG obroty falują pomiedzy 800, a 850.
Z góry dziekuje za pomoc i przepraszam jeśli obrałem złą formę określenia w punktach problemu.
pozdrawiam
Edit; problem z Szarpanie, falujacymi obrotami na LPG oraz spadające obroty po wciśnięciu sprzęgła rozwiązane. Tak dla wyjaśnienia winą był pękniety krociec od Podciśnienia, lecz dlawienie się silnika przy przyspieszanie nadal występuje. Proszę o pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Audi 80 B4 2.0 ABT] Szarpanie, dławienie, niskie obrot
PostNapisane: 18.kwi.2017 19:13:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.kwi.2017 16:55:43
Posty: 17
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Audi 80 B4 ABT
Której generacji dokładnie nie wiem chyba II gdyż jest wskaźnik Led oraz załączony jest poprzez przekroczenie obrotów powyżej 1800 lecz niezależnie od temperatury, parownik jest Lovato więc podejrzewam że instalacja gazowa też gdyż parownik nie był zmieniany. Instalacja ma 6 lat. Dokładniej problem polega na tym iz dlawi się silnik przy przyspieszanie do 2000 obrotów niezależnie od rodzaju paliwa. Resetu nie robiłem gdyż nie potrafię, napewno znajdę na forum
Edit: znalazłem na forum jak zresetować ECU, rano przeprowadze tą czynność i dam znać czy jest poprawa.
Edit 2: wykonałem dziś reset ECU i problemy z przyspieszaniem minęły przyspiesza ładnie równo pracuje, ale szarpie przy odpuszczaniu i dodawaniu gazu. Lecz gdy przelacze na gaz rozjezdza się mapa ponownie
Edit 3: przeprowadziłem resetowanie ECU ponownie i wszystko wróciło do normy. Po przełączniu na LPG i powróceniu na PB jest w porządku, utrzymuję obroty 830+-, przyspiesza równomiernie (sporadycznie się przydusi na odcinku 15km zadławił się raz [możliwe że zbieg okoliczności]będe obserwował w najbliższych dniach). Szarpanie przy dodawaniu i puszczaniu gazu nadal występują na PB Z LPG podjade do gazownika na ponowną regulację.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: