Witam wszystkich

. Ogłaszam odrazu że jestem tu pierwszy raz i z góry przepraszam jeśli coś będzie nie tak.
Opiszę swój problem, polega on na tym że jakieś 2 miesiące temu kupiłem o to ten pojazd. Była zapieczona geometria turbiny i odrazu oddałem turbo do regeneracji. Pojawił się problem ponieważ podczas przyspieszania Turbo czuć że wstaje dopiero przy około 2.2 tyś obr, mało tego to przy wdepnięciu pedału gazu auto bardzo powoli wchodzi na obroty i dochodzi do 3 tyś obr i potrafi tak stanąć

. Trzeba wtedy puścić gaz, wcisnąć jeszcze raz i wtedy dopiero zacznie normalnie przyspieszać i wchodzić na obroty. Albo przy dodawaniu gazu bardzo delikatnie i popuszczaniem i wciskaniem pedału Auto potrafi się pięknie wkręcać na obroty. Byłem z tym już u 3 mechaników i wszyscy się poddają... Były już wymieniane zaworki n75, wycięty katalizator, przewody podciśnienia, sprawdzane krzywki na wałkach rozrządu, wyczyszczony przepływomierz, zawór EGR, wymieniany rozrząd i nawet ponownie ustawiana geometria turbiny w porządnym serwisie. I zero poprawy

Jeśli ktoś miał podobne przyczyny albo wie co można w tym kierunku zrobić to byłbym naprawdę wdzięczny za każda wypowiedź i sugestie. Nie mam laptopa ale postaram się zrobić logi jeszcze jakoś. A i dodam ze u MECHANIKÓW żaden błąd nie wyskakuje poza połączeniem komputera z deską rozdzielcza. Pozdrawiam.