Cześć, czy ktoś mógłby rzucić okiem na moje logi?
Silnik 1.8t ARZ + LPG
Co było robione:
-turbo po regeneracji k03-026
-sprzęgło z dwumasą
-2 cewki podmienione
-świece mają niecałe 30kkm NGK prf6q
-reduktor AC R01 250KM też niecałe 30kkm
-rok temu wymieniona pompa paliwa
-w marcu wymieniony czujnik położenia wału
Co jest nie tak:
-był problem z odpalaniem po nocy (długo kręcił) ale póki co przeszło, nie wiem co było powodem, może reduktor puszczał podciśnieniem? obserwuje to,
-dziś zdarzyło mi się że zgasł zaraz po odpaleniu na ciepłym
-trzęsie silnikiem na biegu jałowym (nie wiem czy to wypadające zapłony bo w ARZ ponoć nie ma licznika)
-na wolnych obrotach czasem go tak "szkubnie" i na gazie i na benzynie na ciepłym
-przy ostrym obciążeniu na LPG też go czasem "szkubnie"
Dziwnie zachowują się te sondy w logach na jałowych +25% i na gazie i na benzynie, o czym to świadczy co z tym mogę zrobić?
Logi robione na benzynie + jeden ostatni 002+032+033 na gazie.
dynamicznie:
http://vaglogi.pl/log-002_032_033_4Q1my8.html (pierwszy benzyna drugi gaz)
http://vaglogi.pl/log-003_020_aEPwL78.htmlhttp://vaglogi.pl/log-115_118_X3Oe1R.htmlhttp://vaglogi.pl/log-010_020_033_Z9KsL1.htmlstatycznie benzyna:
http://vaglogi.pl/log-001_032_033_G7cwE.htmlstatycznie gaz:
http://vaglogi.pl/log-001_032_033_6M5OmF.htmlSwoją drogą: czy ARZ nie miał dwóch sond lambda?
Z góry dziękuję za pomoc!