.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.mar.2025 23:03:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A4B8 CAGB 2.0 nie odpala
PostNapisane: 10.kwi.2018 19:43:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lis.2006 22:21:01
Posty: 36
Lokalizacja: JG
Auto: A4B5 1.9 110 km AVG
Witam
pojechałem rano do sklepu i nagle silnik zgasł i nie chciał zapalić kreci ale nie odpala:
błędy:
Adres 01: Silnik (J623-CAGB) Plik etykiet:* Brak
Oznaczenie elementu SW: 03L 906 022 DL HW: 03L 906 022 B
Komponent: R4 2,0L EDC H01 3215
Weryfikacja: --H01---
Kodowanie: 0104002C18072118
Kod serwisu: WSC 99999 1023 2097151
Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI03L906022DL A01014
ROD: EV_ECM20TDI03L906022B.rod
VCID: 72EAE254A5AF20D697-8026

2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
5229 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej
P0088 00 [032] - za wysokie
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
5175 - Regulacja ciśnienia paliwa
P1065 00 [104] - różnica regulacji
Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 83
Przebieg: 275017 km
Data: 2018.02.21
Czas: 06:25:13

Prędkość obrotowa silnika: 3625.50 /min
Unormowana wartość obciążenia: 43.5 %
Prędkość pojazdu: 57 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 23 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 2 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 970 mbar
Napięcie zacisku 30: 13.640 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Liczba obrotów wału korbowego (obr./min.): 2741.5 /min
Prędkość pojazdu: 66.93 km/h
Napięcie w instalacji elektrycznej - zacisk 30: 14140 mV
Wysokie ciśnienia paliwa: wartość rzeczywista: 809300 hPa
Średnia dawka wtrysku: 9.50 mg/stroke
Zawór dozowania paliwa: 15.43 %
Zawór regulacyjny ciśnienia paliwa: 20.59 %

Kody gotowości: 0 0 0 0 0
Jak Myślicie co to może być.

_________________
A4 B5 99r 110km AVG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4B8 CAGB 2.0 nie odpala
PostNapisane: 11.kwi.2018 09:14:01 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
No ja myślę, że paliwo nie dochodzi ...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4B8 CAGB 2.0 nie odpala
PostNapisane: 11.kwi.2018 13:57:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lis.2006 22:21:01
Posty: 36
Lokalizacja: JG
Auto: A4B5 1.9 110 km AVG
Tak za wysokie ciśnienie było i najprawdopodobniej sitko zatkane i czujnik nie puścił i sterownik wyłączył silnik.
Sprawdzę sitko i zobaczymy czy się zawór zawiesił czy początek problemów .

_________________
A4 B5 99r 110km AVG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4B8 CAGB 2.0 nie odpala
PostNapisane: 12.kwi.2018 13:50:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lis.2006 22:21:01
Posty: 36
Lokalizacja: JG
Auto: A4B5 1.9 110 km AVG
Jestem po wstępnych oględzinach i tak
sitko czyste w zaworze ciśnienia na pompie ale śrubki mocujące były luźne i paliwo się wydostawało i sypało błędami jak wyżej dawało za wysokie bo chciało nadrobić straty z wycieku tak myślę.
Dzisiaj wymiana filtra paliwa i w drogę.

_________________
A4 B5 99r 110km AVG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: