.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.mar.2025 11:35:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: a6 c5 rozpięcie wtyczek a póżniejsze błędy
PostNapisane: 02.mar.2018 05:15:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2006 07:57:29
Posty: 1453
Lokalizacja: Szczecin
Pytanie techniczne , ...
znów ubywa mi płyn chłodniczy , prawdopodobnie z trójnika , który jest wrzucony w instalkę lpg .Aby to poskręcać , muszę zdemontować zbiornik płynu chłodzącego , i pod nim hen hen głęboko w dół jest owy trójnik . Aczkolwiek pod tym zbiornikiem , na ścianie grodziowej są umieszczone kostki z wtyczkami od silnika . I one będą trochę - raczej sporo utrudniać robotę . Czy jeżeli odłączę akumulator i rozepnę te wtyczki , zrobię robotę , ... podepnę je z powrotem , ... podepnę akumulator .... to czy uniknę błędów zapisanych w komputerze auta ??
Zauważyłem , ... że jak auto mocno się rozgrzeje , ... i jest nisko temperatura .. to cieknie najbardziej ... tak jakby wąż się kurczył pod wpływem temperatury , i puszczał płyn .

pozdrawiam Łukasz

_________________
Audi 80 b3 1.8 było .... pożyczyli , i nie oddali ehhh...
Audi 80 b3 2.0 16v było ... rozwalili , i nie naprawili ... odkupione , i naprawione :D
Audi a6 C5 2.4 v6 Quattro .....jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: a6 c5 rozpięcie wtyczek a póżniejsze błędy
PostNapisane: 01.maja.2018 12:33:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2017 20:53:16
Posty: 9
Lokalizacja: Piła wlkp
Auto: A4b5 1,8 ARG AT 2000r
Polecam wymienić trójniki które masz zapewne plastikowe na mosiężne oraz zamontować opaski samozaciskowe (typu VW).To rozwiązuje problem na zawsze.A na plastikach to jest tak że podokręcasz a za jakiś czas znowu wyciek .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: a6 c5 rozpięcie wtyczek a póżniejsze błędy
PostNapisane: 01.maja.2018 13:58:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Luki147 napisał(a):
Pytanie techniczne , ...
znów ubywa mi płyn chłodniczy , prawdopodobnie z trójnika , który jest wrzucony w instalkę lpg .Aby to poskręcać , muszę zdemontować zbiornik płynu chłodzącego , i pod nim hen hen głęboko w dół jest owy trójnik . Aczkolwiek pod tym zbiornikiem , na ścianie grodziowej są umieszczone kostki z wtyczkami od silnika . I one będą trochę - raczej sporo utrudniać robotę . Czy jeżeli odłączę akumulator i rozepnę te wtyczki , zrobię robotę , ... podepnę je z powrotem , ... podepnę akumulator .... to czy uniknę błędów zapisanych w komputerze auta ??
Zauważyłem , ... że jak auto mocno się rozgrzeje , ... i jest nisko temperatura .. to cieknie najbardziej ... tak jakby wąż się kurczył pod wpływem temperatury , i puszczał płyn .

pozdrawiam Łukasz

Dopóki nie uruchomisz silnika ,mozesz odpinac co chcesz ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 67 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: