Witam forumowiczów, odkąd wróciłem z C6 do C5 (znów 1.8T AWT 2002r), nie mogę ogarnąć tych błędów:
16496 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too Low
P0112 - 35-00 - -
17695 - Boost Pressure Control Valve (N249): Open Circuit
P1287 - 35-00 - -
Występują one zarówno na LPG jak i na Pb, samochód jest ewidentnie słabszy niż być powinien, co domyślam się może być tymi błędami spowodowane. Teraz kwestia czy w tym silniku czujnik temperatury powietrza dolotowego (G42) będzie zintegrowany z przepływomierzem, czy będzie to odrębny czujnik znajdujący się w kolektorze?
Co do tego N249 to są takie rozbieżności w jego wyglądzie w necie że nawet nie wiem jak on powinien wyglądać, a z tego co się orientuję to powinien chyba być też gdzieś w kolektorze...
