Skoro straciła moc przed tym, jak "wymieniłeś wszystko", to zacząłbym od sprawdzenia, czy rozrząd nie przeskoczył o ząbek i zapłonu, czy jest dobrze ustawiony kąt. Druga sprawa to uszczelka pod głowicą - czy wszystkie świece mają taki sam kolor elektrod? Dalej podciśnienia i uszczelka (podstawa) przepustnicy - jeśli to jest jednopunkt, to lubi pękać. Nie widać tego, jeżeli przepustnica jest założona. Jeżeli auto ma tylko benzynę, to trzeba też sprawdzić, czy ciśnienie paliwa nie jest zbyt niskie, np. przez zapchany filtr lub nieszczelność przewodu tłoczącego wewnątrz zbiornika. Ale najpierw rozrząd. Ten silnik jest bezkolizyjny, ale bardzo wrażliwy na niedokładne ustawienie. Tutaj komputer niczego nie poprawi, musi być 100% OK mechanicznie, podciśnieniowo i elektrycznie. Może napisz okolicznościach tej utraty mocy. Nagle, stopniowo? Hamulce Ci nie blokują?
Pozdrawiam
_________________ “Life in every breath, that is Bushido". "Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek". http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU
|