.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.mar.2025 14:01:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: a6 c5 v6 2.4 ARJ pomoc w ustaleniu przewodu
PostNapisane: 12.paź.2018 01:00:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2006 07:57:29
Posty: 1453
Lokalizacja: Szczecin
Od dłuższego czasu borykam się wyciekiem płynu chłodniczego . W momencie gdy udało się hmm na jakiś czas zlikwidować usterkę , to teraz problem powrócił . Problemem tak naprawdę jest położenie - umiejscowienie przewodu chłodzenia , który został zastąpiony w miejsce oryginału , i idzie złą ścieżką tak , że ociera się o wyjście kolektora , i najnormalniej się przepala . Teraz wypaliła mi się na łuku tego przewodu ot taka mała dziurka .... 3 mm , w momencie jak przegoniłem auto z pod świateł . Moje szczęście takie , że 500 m dalej zjechałem do Mamy ... , gdyż na postoju z pod maski para z płynu chłodniczego mnie przywitała , .. ów płyn sobie przez ten przepalony wąż tryskał na rozgrzany kolektor . No i pół płynu chłodniczego ze zbiornika w ten sposób wparowało . Tego węża zbytnio nie mogę bardziej podgiąć , ponieważ się załamie , i nie będzie dobrej cyrkulacji płynu . Ktoś kto montował LPG u mnie ,wywalił z bloku oryginalny króciec , na wyjście z bloku nałożył po prostu wąż inny do płynu chłodniczego , i tak zrobił wyjście na reduktor .
Zamierzam włożyć teraz tam od nowa nowy króciec , i wąż i z niego zrobić wyjście na reduktor
Prosiłbym o ustalenie numerów ASO tego co zaznaczyłem na rysunku . Jak chyba widać , sam ten plastikowy króciec jest oddzielnym elementem , i tak samo wąż . Chyba , że są one razem fabrycznie zakute .
Wrzucam też link do strony etki on-line , gdzie niby są pokazane węże chłodzenia , ale jakoś go nie mogę namierzyć.
Obstawiam troszkę na pozycję nr 20 , ... ale tak nie do końca mi pasuje , z tym co na rysunku . Chyba , że tak ma być . Miałby może , ktoś ewentualnie wrzucić zdjęcie , jak z bliska wyglądają , jak są zakończone te wyjścia z bloku silnika ??


zerknijcie tutaj
https://nemigaparts.com/pl/cat_spares/e ... 61/121670/

Ewentualnie kupić takie coś , ma dobrze wyprofilowane kolanko , tylko pytanie , czy te połączenia są w tych silnikach zrobione pod jeden wymiar ??
https://allegro.pl/audi-a6-c5-2-5-tdi-w ... 48996.html

[jest odurl=https://images91.fotosik.pl/54/6ec3069f5eb38c78.png]Obrazek[/url]

_________________
Audi 80 b3 1.8 było .... pożyczyli , i nie oddali ehhh...
Audi 80 b3 2.0 16v było ... rozwalili , i nie naprawili ... odkupione , i naprawione :D
Audi a6 C5 2.4 v6 Quattro .....jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: a6 c5 v6 2.4 ARJ pomoc w ustaleniu przewodu
PostNapisane: 12.paź.2018 22:54:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
spróbuj może dorobić do tego jakąś osłonę termiczną

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: a6 c5 v6 2.4 ARJ pomoc w ustaleniu przewodu
PostNapisane: 13.paź.2018 20:09:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2006 07:57:29
Posty: 1453
Lokalizacja: Szczecin
metyoo napisał(a):
spróbuj może dorobić do tego jakąś osłonę termiczną




Prawdopodobnie kupię ten przewód

https://allegro.pl/audi-a6-c5-2-5-tdi-w ... 48996.html

jest on ładnie wyprofilowany pod ten króciec , tak że nie będę musiał nic dorabiać . Myślę właśnie wziąć taką aluminiową osłonę termiczną , ponacinać ją , i nałożyć na ten wąż . Dorabianie węża mi się nie kalkuluje , bo 1 mb to koszt 60 zł , plus jakieś złączki , kolanka ... , i wychodzi ponad 100 złociszy .
Mam tylko jedno pytanie :
Ten wąż jest zakończony tym czopem plastikowym , jak mu się przyjrzałem , to jest to swego rodzaju "szybkozłączka" , czyli nakłada się go na gotowo na wystający króciec , który wychodzi z bloku silnika . Połączenie uszczelnia oring , który jest w tym plastikowym czopie . Ten wąż jest od silnika 2.5 v6 diesel , ... , i pytanie : czy ma on takie same podejście - rozmiar co w 2.4 v6 benzyna ?.
Z mojego punktu widzenia powinno pasować , ten sam rok , "podobne"silniki . Czy kto smoże to potwierdzić ??

_________________
Audi 80 b3 1.8 było .... pożyczyli , i nie oddali ehhh...
Audi 80 b3 2.0 16v było ... rozwalili , i nie naprawili ... odkupione , i naprawione :D
Audi a6 C5 2.4 v6 Quattro .....jest


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: