No to teraz mam dylemat - obroty 830 okropne dudnienie, obroty 900 brak dudnienia, ale duże drgania silnika.
W związku z tym, że autem pojeżdżę około 10 lat ponieważ bardzo mi się podoba, jestem skłonny zaryzykować i wymienić hydraulikę.
W takim razie dla silnika BRF (136 KM) muszę wymienić :
1. Wałek rozrządu... tylko jeden czy dwa ? numery wg intercars
INA – 428 0121 10 i INA – 428 0152 10.
2. Uszczelniacz wałka rozrządu: INA – 413 0102 10 (1 czy 2) ?
3. Komplet 8 popychaczy:
INA 420 0222 10
4. Komplet 10 panewek GLYCO tylko, które bo są 3 rodzaje dla silnika BRF
H079/5 0.25MM
H079/5 0.50MM
H079/5 STD
Czy coś jeszcze?
Proszę o pomoc ponieważ chciałbym sobie idealnie dopasować najlepsze i części, a nie te, na których najwięcej zarobi mechanik.
O i jeszcze... czasem na zimnym po nocy mam taki dźwięk:
https://www.youtube.com/watch?v=kJ8sEa_OjVACzy może być to spowodowane zużyciem wymienionych wyżej części ?
Dzięki pozdrawiam.