Moderator |
 |
Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26 Posty: 5241 Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
|
ADA ma podstawową diagnostykę taką jak masz w każdym B4 do 1995 roku. Tylko Cabrio miały od 1998 rozbudowaną w przypadku V6 i ADR.
Zacząłbym od podstaw: - układ zapłonowy (stan kabli i świec, czujnik halla w aparacie + ustawienie zapłonu, który nie jest taki prosty - procedura taka jak w ABK) - układ paliwowy (filtr oraz wydajność pompy paliwa) - przepływomierz oraz szczelność układu dolotowego
_________________ Audi B2,B3 i B4 - były Audi A6 3,0 30VQ tip - było Audi S6 4,2 40V tip- były Audi A4 2.8 30VQ tip - było Audi Cabrio 2,8 12V - było Audi A8 4,2 32V tip - było Audi 80 2,3 10V - pod kocem Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka
|
|