Po licznych wizytach u różnych mechaników w końcu się udało do czegoś dojść..

2 czy 3 rozkładało ręce i po sprawdzeniu najróżniejszych rzeczy nadal nie wiedzieli co tak hałasuje..
W końcu jeden zdjął pokrywę zaworów głowicy, poszperał i zobaczył opiłki w oleju, całe te opiłki razem z olejem krążą po całym układzie, do zrobienia głowica z wałkami i jak to stwierdził nie tak dawno temu ktoś tu coś "rzeźbił" i to ostro.
Aktualnie jestem na etapie porównywania cen w różnych warsztatach, które wystawią mi gwarancję po naprawie i prawidłowym złożeniu silnika.
Mam speca od głowic na Włochach, któremu po demontażu zawiozę głowicę i zobaczymy co stwierdzi, jak nie to trzeba szukać jakiejś używki po regeneracji z wałkami bo nówka sztuka patrząc na cenę z ASO mija się chyba trochę z celem..
Co do skrzyni to jeden mi powiedział aby sprawdzić łapanki w pompie oleju w skrzyni bo to może tak poszarpywać, inny stwierdził, że dwumas mógł się już wyrobić i luźno latać stąd te wibracje..
Jak już będzie rozebrany silnik to sprawdzą i to co się dzieje z tym szarpaniem.
Dodatkowo do wymiany pójdzie rozrząd oraz olej w skrzyni biegów no i komplet filtrów z olejem silnikowym.
Chyba wszystko wypisałem.. Szykuje się duży wydatek.. Ale przynajmniej będzie z głowy już na dłuższy czas z grubszych napraw dużo.