Witam,
Od dłuższego czasu borykam się z problemem pracy kąta wtrysku w tym silnku
Do 2000tyś obrotów jets mułowaty. Mocno to czuć przy dodawaniu gazu na postoju jak by go cos trzymało.
Problem wystepuje od 2 lat a wymienione zostało ;
- pompa na inna niby po renegenracji bosch z literka 106K
- wtryski
- popychacze
-inne wałki
- czujnik wału
Objaw dalej taki sam. Co zaobserwowałem. Silnik ma źle ustalany kąt wtrysku. Mam druga audi 2.5 tylko AFB i tam liniowo chodzi kąt. Tutaj do 2000tys jest inny przeskok w inny (zmiana pracy silnika) i szybko zamyka obrotomierz.
ładnie widac na logach lub filmie na YT
https://www.youtube.com/watch?v=HpVUle9nPK4LOGI:
Statyczny:
Grupa 001:
http://vaglogi.pl/log-001_JGsc3.htmlGrupa 004:
http://vaglogi.pl/log-004_AQG0P.htmlGrupy 013, 014:
http://vaglogi.pl/log-013_014_7rL7G.htmlDynamiczny:
Grupa 004:
http://vaglogi.pl/log-004_39RG3X.htmlGrupa 011:
http://vaglogi.pl/log-011_P57j67.htmlGrupa 001:
http://vaglogi.pl/log-001_5YobY.htmlBasic settings:
Grupa 004:
http://vaglogi.pl/log-004_eNL0tVQ.htmlGrupa 011:
http://vaglogi.pl/log-011_HcAE8.htmlWiem turbo troche niedomaga ale to wina podcisnienia. EGR i klapa gaszaca odpieta.
Podstawialem nawet inny sterownik ale ma program i do momentu przeskoku kąta wtrysku pokazuje 0
na mojej poprzedniej pompie ustawiłem tak czujnik obrotów wałka w pompie że kąty sie pokrywaja odczytany z zadanym lecz przeskok cały czas jest w okolicy 2000-2500obrotów.
Mechanicy od diesla pojecia nie co to moze byc.
Setup na ta chwile
Pompa z literka 106K jedyny problem to przy 3tyś obrotów zaczyna go dławić. Na mojej poprzedniej złożonej z dołu 106E i serownika ze 106L jaki powinien byc w moim silniku chodzi najlepiej i nie ma efektu braku paliwa przy 3 tyś.
Wtryski 201F i pierw był sterujacy 202G teraz mam hybrydę z obudowy 202M i koncówki wtrysku z 202F. Założony na próbe, bo zostało mi tylko kupienie sterujacego 202F
Silnik pali od kopa i nie puszcza grama dymku. Brak jakchkolwiek drgań. Ale mocy na oko to tak 140-150KM max ma
Kat wtrysku ustawiony na lekko wczesne 0. Rozrzad na blokadach do setnych mm
Zostało mi dać pompę do Boscha na 100%sprawdzenie i wiecej pomysłów nie mam. Oglądając logi innych użytkowników to nikt czegoś takiego nie ma.
Prosze o jakieś pomysły gdzie mogę cos sprawdzic. Bo juz nawet wiązkę prześwietliłem. Wygląda jak by sterownik zadawał błędną dawkę.