Dokładnie taki schemat pokazali mi panowie w serwisie i na moje to jest zły schemat. Dlaczego? Dla przykładu czujnik na tym schemacie pokazuje że jest w chłodnicy (tak też mówili mi w serwisie), natomiast czujnik w rzeczywistości jest w rurze, dokładnie w części 5A, czyli wężu pod tym wężem, który u mnie uległ uszkodzeniu. Jeśli się dobrze orientuje to takie coś i czujnik w chłodnicy miały Audi A6, nie A8, więc... tak jakby w serwisie wgrali sobie schematy od A6 dla A8? Coś tu nie gra, bo zanim założyłem swój wątek szukałem podobnych tematów na forum i tam także przewijały się informacje, że czujnik ludzie u siebie mają w rurze, a nie w chłodnicy.
Auto ma 22 lata i jestem jego drugim właścicielem - mam je od 13 lat. Wątpię więc, aby był wymieniany silnik, chyba że zrobił mi to ktoś jak spałem

Problem również jest taki, że... ten z pięcioma/sześcioma harmonijkami wężyk także jest ciężko dostępny.
Tak to u mnie wygląda:
https://i.imgur.com/z04fkrI.jpgDziura jest w harmonijce na która wskazuję palcem, ta harmonijka łączy się z metalowym częścią kolektora dolotowego. Węża jeszcze nie zdemontowałem, bo nie ma mnie w domu (jestem na wyjeździe) i nawet nie miałbym czym to zrobić. Żyłem nadzieją że kupię wąż (albo zamówię i przyjdzie za dzień lub dwa), podjadę do mechanika i mi to wymieni przed trasą powrotną do domu. Jednak serwis nie pomógł, w sklepach tego nie ma, na portalach nie widzę... Coś cienko mi z tym idzie. Część widmo.