mek1 napisał(a):
jakby na odwrót, tj. max 150cpsi, 100 cpsi to przepustowość prawie ja rura
cpsi - ilosć klatek na cal kwadratowy, im więcej klatek tym mniejsza przepustowść btw.
Tak, zgadza się. Mój błąd. Zawsze mi się pitoli w którą stronę to się liczy (może dlatego AAH miałem tak odprężone hehehe bo była 120tka a miało być 200)
bmxmen napisał(a):
Dziekuje za odpowiedzi. Wlasnie nie wiem czy sa to wstepne katy. Sa w okolicy skrzyni biegow i nie wiem czy cos powyzej, czyli jeszcze blizej silnika jest. Na pewno nie ma sond przed i za. Wlasnie rozne opinie slyszalem o demontażu katalizatorow, o spadku mocy tez, ale najczesciej o roznicy na plus. Nie bede owijal w bawelne ,interesuje mnie jakies tansze nie gorsze rozwiazanie. W jednej firmie dali mi wycene 600zl za zmiane dwoch polaczen elastycznych, wyciecie katow i wstawienie wlasnie jakis tlumikow, jednak nie wiem jakich .
Jeśli są to przy skrzyni to są to drugie katy. Bardziej odpowiadają za prawidłowe oczyszczenie spalin i wyciszenie. Możesz je usunąć i wstawić nawet kawałek rury (choć nie polecam bo będzie rezonans). W to miejsce polecam RM01 z RM-Motors z dodatkowym wytłoczeniem w środku - przy zamawianiu musisz wspomnieć.
Trochę dźwięku uwolni ale nie będzie szkody dla uszu a i moc nie ucieknie. Grunt aby prekaty były sprawne. A sondy masz tylko za prekatami. Jak się nie mylę przedlift A6 V8 nie miał kontrolnych.