Witam mam problem z tipem autko to C5 2.5 tdi v6 AKE-BDG wtryski iveco , turbo rozwiecone i najlepsze SWAP MANUAL NA TIP oznaczenie FNM z pastucha . Problem polega na tym ze po puszczeniu gazu i ponownym dodaniu np rondo szarpie a nawet pier... az boli na3 i 4biegu .. Ogólnie chodzi świetnie bo jak spokojnie jade i trzymam obroty to nie szarpie ani nic z tych rzeczy i zmienia wszystkie biegi prawidłowo , a jak cisne mu to zmienia też dobrze lock-up działa od 3 biegu czyli prawidłowo . Najgorzej przez miasto jechać czyli powolna jazda puszczenie i dodanie gazu wtedy obroty ida w góre i po chwili strzeli , uderzy 3,4,5 bieg . Wszystko zaczyna sie od 3 biegu a jak jeszcze przycisne to przy wrzuceniu na 5 bieg obroty w góre do odciciny mozna powiedzieć i po 1-2 sekunach dopiero złapie 5 bieg dodam ze nie ma żadnego szarpnięcia w tym momencie tylko powoli obroty spadaja czyli zapina 5 bieg, przypomina cos jakby powoli zaciskał tarczki 5 biegu . Po wrzuceniu R lub D zero szarpniecia tylko obroty sie delikatnie obniżą i próbuje jechać Prawidłowe odczucie ( Normalne) , Błedów brak miałem z przepływka to ją wyczysciłem i całkiem inny samochód . A przez pompe vp moga być takie problemy bo akurat u mnie już zaczyna kończyc swoje życie czsami nie da się jechać bo zacznie nim telepać i nie da rady nawet ruszyć , ale jak zgasze i odpale to wraca do normy wszystko .Myślałem nauczyc na nowo skrzynie pod mój styl jazdy ale nie wiem jak ja zresetować , a i sterownik został ze skrzyni FEF bo od FNM nie zgrywa sie , wali tryb awaryjny i szarpie przy wrzuceniu biegu ,na sterowniku FEF chodzi dobrze tylko wrzuci 5 bieg i ma obroty 1200 tyś też zmieniłem kodowanie skrzyni z 00001 na 00011 ale nie widze żadnej zmiany Mam Vaga i commandera moge dać jakies logi czy błedy sprawdzić . Byłbym bardzo wdzięczny za jaką kolwiek pomoc .
|