2.0 fsi a3 8p Skrzynia ? Dwumas ?czy moze sprzeglo?
Objawy
1 - glosne stuki na polsprzegle w czasie ruszania (ich czestotliwosc zwiekszajaca sie wraz z predkoscia obrotowa silnika) po tym nastepuje pkt 2 》 2- brzeczenie terkotanie dzwonienie Na 1 i 2 biegu przy przyspieszaniu z niskich obrotow (od dolu do okolo 2000 obr/min najmocniej to slychac) wyzej nastepuje cisza brzeczenie ustaje . 3- Sytuacja... dojezdzam do skrzyzowania na np. drugim biegu auto sie toczy ..w chwili wcisniecia pedalu sprzegla by przejsc do hamowania nastepuje mocne szarpniecie z metalicznym uderzeniem jakby w skrzyni 4 - na biegu jalowym w czasie postoju wciskanie sprzegla nie powoduje zadnych halasow (noe slychac lozyska oporowego) przy odpuszczaniu w gore slychac stukniecie w zaleznosci jak gwaltownie oduszczam jak lekko to mozna tego uniknac jak szybko jest stuk. 5 -na zaciagnietym recznym powoli puszczam sprzeglo do chwili az bedzie lapalo = glosne rytmiczne stukania uderzenia z okolic skrzyni,podobnie jak w》 patrz pkt.1 6- jak zimny silnik po porannym uruchomieniu , problem z wbiciem pierwszego i drugiegu biegu jakby delikatnie haczyl , przy probie wbicia 2jki delikatnie cofa mi drazek w gore , 3jka lekko wyje niewazne czy cieply czy zimny.
Sprzeglo docisk wysprzeglik LUK ma przejechanie jakies 30 tys km. Sprzeglo poprawnie odpowietrzone w dniu wczorajszym.
Moze jest tu jakis dobry spec z piaseczna badz warszawy co moglby zerknac na te dolegliwosc?
|