Moderator |
 |
Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26 Posty: 5241 Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
|
Nie musi to być napinacz. Może to być wyciągnięty łańcuch i to on dzwoni bo jest na tyle długi, że sam napinacz nie wybiera już luzu przy pierwszym rozruchu.
Jednak jeśli okaże się, ze to napinacz to polecam jednak wyłożyć więcej $$$ i kupić z ASO. Niestety mało kto robi zamienniki. Oczywiście te co są w Polsce pochodzą z kraju ryżu i z nimi jest loteria. Potrafią polatać 50kkm ale i po 10kkm zaczynają się odzywać.
Była kiedyś w PL firma co niby regenerowała napinacze ale był to półśrodek - wykonywali pełne czyszczenie ultradźwiękami, wymianę padów oraz uszczelnień ale nie robili samego tłoczyska. Pytanie czy już zmodernizowali swoje usługi czy nie. Na forum sportaudi znajdziesz gdzieś posty na temat tej firmy.
_________________ Audi B2,B3 i B4 - były Audi A6 3,0 30VQ tip - było Audi S6 4,2 40V tip- były Audi A4 2.8 30VQ tip - było Audi Cabrio 2,8 12V - było Audi A8 4,2 32V tip - było Audi 80 2,3 10V - pod kocem Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka
|
|