bloku napisał(a):
Różnica jest w wydajności oraz poniekąd w wytrzymałości. Aczkolwiek hany swój najlepszy okres mają póki co za sobą. Ich jakość nieco spadłą względem tych sprzed kilku lat. AC w01 przy Twoim silniku spokojnie starczą i na 60-100kkm powinny wytrzymać bez zaglądania do nich. W01 to podstawowa linia produktowa. Jak chcesz nieco lepsze parametry to W02 - szybsze i wydajniejsze. Ale jak jeździsz w miarę spokojnie to W01 wystarczą.
Bloku , kierowałem się właśnie tą opinią za starych dobrych czasów hany , ale jak widać czasy się zmieniają . Sprawa jest następująca :
jestem w stanie zainwestować w te lepsze wtryski w02 , i tak samo w reduktor ac r01 , ale co do samego sterownika nie chciał bym ruszać . Bo z tego co mniemam , to bym musiał całą wiązkę wymieniać - nie mam siły się z tym bawić . Jeżeli mój dotychczasowy stag 300 da mi możliwość to wyregulować tak aby mieć całkiem stabilną jazdę to to będzie dla mnie ok. Nie depczę auta na każdych światłach , tak abym chciał całkowicie wyeliminować możliwość spadku wydajności osiągów auta na lpg. Ma jeździć bez szarpnięć , prychnięć itp. , i będę zadowolony

Aha mam jeszcze pytanie : jak masz zamontowany sam reduktor , gdzie konkretnie pod maską ?? Ja mam wstawiony jakiś tomasetto do auta o mocy maks 100 koni

- poprzedni właściciel taki zamontował . Jest on umiejscowiony za reflektorem od strony kierowcy - tam jest w miarę trochę miejsca . Słyszałem , że nie którzy na podłużnicy montują .