.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.mar.2025 22:25:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: LPG AUDI A6 C5 2.8 V6 AQD
PostNapisane: 01.mar.2020 16:18:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2020 16:06:49
Posty: 3
Witam .
Potrzebuję pomocy przy weryfikacji poprawności instalacji lpg jesli chodzi o fazę ciekłą. Załączam foto mojego pomysłu proszę o ew poprawki A6 C5 2.8 V6 AQD sekwencja stag 300-6 isa 2. Reduktor KME GOLD . Wtryski HANA 2001 zielone. Czujnik PS-04 stag. Przewody gumowe f12 faza lotna. Faza ciekła Faro f8. Wielozawór ver. Extra.
Mam spadki cisnienia przy bucie z 1 bar do 0,63 na chwile i zaraz się odbudowuje spowrotem na 0.99 MPa, map sensor na wolnych 0.30 i rosnie z butem do 1 MPa.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/202003 ... bb0897.jpg

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPG AUDI A6 C5 2.8 V6 AQD
PostNapisane: 02.mar.2020 16:19:38 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5241
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Zmniejsz rozmiar obrazka lub wrzuć na serwer bo obecnie rozjeżdża się forum i ciężko cokolwiek zobaczyć.


Pierwsze co to niepotrzebna jest pierwsza kompensacja. Druga może zostać.

Zrób zrzut ekranu ustawień w sterowniku jeśli masz dostęp. Jaki tam jest sterownik? Jeśli masz spadki ciśnienia to najczęściej wina leży w czujniku ciśnienia przed listwami (na rysunku między kompensacjami) lub sam reduktor. Chociaż Gold to raczje ma problemy termiczne niż utrzymanie ciśnienia.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPG AUDI A6 C5 2.8 V6 AQD
PostNapisane: 03.mar.2020 18:20:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Napisał, że ma Staga

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPG AUDI A6 C5 2.8 V6 AQD
PostNapisane: 04.mar.2020 09:47:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2020 16:06:49
Posty: 3
Czujnik cisnienia nowy. Pierwsza kompensacja do kompensowania różnicy na filtrach. Może nie potrzebna. Ale czy przeszkadza ?

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPG AUDI A6 C5 2.8 V6 AQD
PostNapisane: 07.mar.2020 06:54:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2020 16:06:49
Posty: 3
Zrobiłem wg schematu powyżej i wszystko działa elegancko. Pozdrawiam.

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPG AUDI A6 C5 2.8 V6 AQD
PostNapisane: 09.mar.2020 02:55:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2006 07:57:29
Posty: 1453
Lokalizacja: Szczecin
rgpan88 napisał(a):
Czujnik cisnienia nowy. Pierwsza kompensacja do kompensowania różnicy na filtrach. Może nie potrzebna. Ale czy przeszkadza ?

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka



Koledzy , i ja się podepnę pod temat : auto a6 c5 2.4 benzyna tip 165 km.
Jaki bycie tutaj zaproponowali reduktor , i jakie wtryski .
Myślałem o reduktorze kme gold , zawoli zeta s coś w tym stylu , co byście tutaj poradzili , tak aby to wytrzymywało pod względem termicznym , i wydajnościowym , eksploatacyjnym ??
co do wtrysków , to myślałem zastosować czerwone hany , albo złote na szerokich dyszach 2.3 mm .
co o tym myślicie ?? wszystko by latało na stagu 300.

_________________
Audi 80 b3 1.8 było .... pożyczyli , i nie oddali ehhh...
Audi 80 b3 2.0 16v było ... rozwalili , i nie naprawili ... odkupione , i naprawione :D
Audi a6 C5 2.4 v6 Quattro .....jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPG AUDI A6 C5 2.8 V6 AQD
PostNapisane: 09.mar.2020 19:11:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.lip.2018 19:30:23
Posty: 13
Auto: A4 B5 - V6 - APS
U mnie smoczyca lata na Stagu R01 Red i hanah RED (nieby za duże ale mozna ciśnieniem zjechać)


Przejechane 200 kkm ;-)

Raz wymieniany reduktor i raz wtryski

_________________
ogień i dym - wszystko co przed nami, to nieprzyjaciel


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPG AUDI A6 C5 2.8 V6 AQD
PostNapisane: 09.mar.2020 19:59:50 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5241
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Luki147 napisał(a):
rgpan88 napisał(a):
Czujnik cisnienia nowy. Pierwsza kompensacja do kompensowania różnicy na filtrach. Może nie potrzebna. Ale czy przeszkadza ?

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka



Koledzy , i ja się podepnę pod temat : auto a6 c5 2.4 benzyna tip 165 km.
Jaki bycie tutaj zaproponowali reduktor , i jakie wtryski .
Myślałem o reduktorze kme gold , zawoli zeta s coś w tym stylu , co byście tutaj poradzili , tak aby to wytrzymywało pod względem termicznym , i wydajnościowym , eksploatacyjnym ??
co do wtrysków , to myślałem zastosować czerwone hany , albo złote na szerokich dyszach 2.3 mm .
co o tym myślicie ?? wszystko by latało na stagu 300.


Komplet STAGa - reduktor AC R01 Red + wtryski W01 BFC lub W02 BFC. Stag 300 jest już stary i lubi gubić poprawność map. Qbox lub "4ka" znacznie lepszy. Pomyśl nad LPG Techem, który jest bliźniaczy ale ma opcję wysterowania poprzez 3 różne softy (LPGTech, Stag i trzeciego nie pamiętam).

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPG AUDI A6 C5 2.8 V6 AQD
PostNapisane: 12.mar.2020 02:07:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2006 07:57:29
Posty: 1453
Lokalizacja: Szczecin
bloku napisał(a):
Luki147 napisał(a):
rgpan88 napisał(a):
Czujnik cisnienia nowy. Pierwsza kompensacja do kompensowania różnicy na filtrach. Może nie potrzebna. Ale czy przeszkadza ?

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka



Koledzy , i ja się podepnę pod temat : auto a6 c5 2.4 benzyna tip 165 km.
Jaki bycie tutaj zaproponowali reduktor , i jakie wtryski .
Myślałem o reduktorze kme gold , zawoli zeta s coś w tym stylu , co byście tutaj poradzili , tak aby to wytrzymywało pod względem termicznym , i wydajnościowym , eksploatacyjnym ??
co do wtrysków , to myślałem zastosować czerwone hany , albo złote na szerokich dyszach 2.3 mm .
co o tym myślicie ?? wszystko by latało na stagu 300.


Komplet STAGa - reduktor AC R01 Red + wtryski W01 BFC lub W02 BFC. Stag 300 jest już stary i lubi gubić poprawność map. Qbox lub "4ka" znacznie lepszy. Pomyśl nad LPG Techem, który jest bliźniaczy ale ma opcję wysterowania poprzez 3 różne softy (LPGTech, Stag i trzeciego nie pamiętam).


O tym reduktorze ac r01 red trochę czytałem wczoraj , ma całkiem dobre opinie - byłbym skłonny go wstawić. Natomiast wytłumacz mi różnicę pomiędzy wtryskami W01 BFC a wtryskami hany czerwonymi , albo niebieskimi . Pytam się , bo hana wychodzi drożej za listwę 3 cylindrową - koszt około 240 zł , aniżeli wtryski W01 BFC - koszt 140 zł. Czy za tą różnicą cenową stoi jakość ??
Co do samego sterownika to ten stag 300 mi odpowiada - wiem , że "najświeższy" nie jest. Chodzi też o czynnik finansowy - bo najnormalniej za "chwilę" cała zabawa wyjdzie mnie i ze 3 tyś. - nie to , że nie mam , ale po prostu to już jest lekko stare auto w które aż tyle ładować. Jak będzie na tym stagu jeździło poprawnie to tak zostanie .Muszę jeszcze butlę zmienić , bo straciła legalizację

_________________
Audi 80 b3 1.8 było .... pożyczyli , i nie oddali ehhh...
Audi 80 b3 2.0 16v było ... rozwalili , i nie naprawili ... odkupione , i naprawione :D
Audi a6 C5 2.4 v6 Quattro .....jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPG AUDI A6 C5 2.8 V6 AQD
PostNapisane: 12.mar.2020 08:50:42 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5241
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Różnica jest w wydajności oraz poniekąd w wytrzymałości. Aczkolwiek hany swój najlepszy okres mają póki co za sobą. Ich jakość nieco spadłą względem tych sprzed kilku lat. AC w01 przy Twoim silniku spokojnie starczą i na 60-100kkm powinny wytrzymać bez zaglądania do nich. W01 to podstawowa linia produktowa. Jak chcesz nieco lepsze parametry to W02 - szybsze i wydajniejsze. Ale jak jeździsz w miarę spokojnie to W01 wystarczą.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPG AUDI A6 C5 2.8 V6 AQD
PostNapisane: 14.mar.2020 14:03:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2006 07:57:29
Posty: 1453
Lokalizacja: Szczecin
bloku napisał(a):
Różnica jest w wydajności oraz poniekąd w wytrzymałości. Aczkolwiek hany swój najlepszy okres mają póki co za sobą. Ich jakość nieco spadłą względem tych sprzed kilku lat. AC w01 przy Twoim silniku spokojnie starczą i na 60-100kkm powinny wytrzymać bez zaglądania do nich. W01 to podstawowa linia produktowa. Jak chcesz nieco lepsze parametry to W02 - szybsze i wydajniejsze. Ale jak jeździsz w miarę spokojnie to W01 wystarczą.



Bloku , kierowałem się właśnie tą opinią za starych dobrych czasów hany , ale jak widać czasy się zmieniają . Sprawa jest następująca :
jestem w stanie zainwestować w te lepsze wtryski w02 , i tak samo w reduktor ac r01 , ale co do samego sterownika nie chciał bym ruszać . Bo z tego co mniemam , to bym musiał całą wiązkę wymieniać - nie mam siły się z tym bawić . Jeżeli mój dotychczasowy stag 300 da mi możliwość to wyregulować tak aby mieć całkiem stabilną jazdę to to będzie dla mnie ok. Nie depczę auta na każdych światłach , tak abym chciał całkowicie wyeliminować możliwość spadku wydajności osiągów auta na lpg. Ma jeździć bez szarpnięć , prychnięć itp. , i będę zadowolony :): Aha mam jeszcze pytanie : jak masz zamontowany sam reduktor , gdzie konkretnie pod maską ?? Ja mam wstawiony jakiś tomasetto do auta o mocy maks 100 koni :): - poprzedni właściciel taki zamontował . Jest on umiejscowiony za reflektorem od strony kierowcy - tam jest w miarę trochę miejsca . Słyszałem , że nie którzy na podłużnicy montują .

_________________
Audi 80 b3 1.8 było .... pożyczyli , i nie oddali ehhh...
Audi 80 b3 2.0 16v było ... rozwalili , i nie naprawili ... odkupione , i naprawione :D
Audi a6 C5 2.4 v6 Quattro .....jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPG AUDI A6 C5 2.8 V6 AQD
PostNapisane: 14.mar.2020 16:12:42 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5241
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
W Twoim przypadku STAG 300 dogada się z wtryskami i reduktorem bezproblemowo. Da radę wyregulować byle trzymać się dość niskiego mnożnika aby nie zapętlać wtrysków bo się sterownik pogubi (zwłaszcza jak nie ma korekt po obrotach i temperaturze - ISA2 ma jakby co).

Sam reduktor może tam zostać przed pompą ABSu a za lampą. Ważne tylko aby osłonić go na zimę. R01 nie ma problemów termicznych ale tak na wszelki wypadek się przyda.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 74 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: