Jak Adam wspomniał, zrobili tylko "przód" a nie zrobili kompletu czyli wymiana napinacza (jesli jest niesprawny) , ślizgów i łańcuchów. Obawiam się jednak, że będzie komplet włącznie z napinaczem. Jeśli oddawałeś na pełen serwis rozrządu to jedź na reklamacje aby nie płacic ponownie za robociznę. Mają wymienić to co wyżej wspomniałem i problem zniknie.
Na tą chwilę obstawiam, że auto pomimo spokojnej i równej pracy ma okolice 280-300KM a nie seryjen 344.
_________________ Audi B2,B3 i B4 - były Audi A6 3,0 30VQ tip - było Audi S6 4,2 40V tip- były Audi A4 2.8 30VQ tip - było Audi Cabrio 2,8 12V - było Audi A8 4,2 32V tip - było Audi 80 2,3 10V - pod kocem Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka
|